Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Saksamaa ralli juhatab sisse asfaldietappide seeria
|
Loe lisaks |
|
|
20.-22. augustil sõidetakse Trieri ümbruses Prantsusmaa ja Luksemburgi piiri ääres autoralli MM-võistluste kümnes etapp - Saksamaa ralli. Üle tuhande kilomeetri pikkune võistlus alustab asfaldirallide seeriat.
MM-võistluste liider enne Saksamaal peetavat võidusõitu on Citroeni tehasemeeskonnas võistlev Sebastien Loeb, kel üheksalt etapilt kirjas 66 punkti. Loebi tiimikaaslasel Carlos Sainzil on individuaalarvestuses kogutud 40 punkti, ent tootjate arvestuses Citroen kõrgeimal kohal 109 punktiga.
Petter Solberg (Subaru) on hooajal kogunud kaks punkti enam, kui Peugeot meeskonnas võistlev Marcus Grönholm ning Fordi esipiloot Markko Märtin, kelle kummalgi kontol 42 punkti.
Fordil tiim on punktiarvestuses Citroeni järel 83 punktiga teisel kohal. Võimalusi liidri püüdmiseks Fordil kindlasti on, kuid asfaldiäss Loeb suudab usutavasti Prantsuse autotootja edu asfaldirallidel, eeskätt Saksamaal, veelgi jõudsamalt kasvatada. Sebastien Loebil on Saksamaa rallidelt ette näidata ka kaks varasemat võitu.
Fordi tehnikadirektor Christian Loriaux peab eelseisvat võistlust Safari ralliks asfaldil, kirjutas Eesti Päevaleht. Raske on leida kahte ühesuguse teekattega kiiruskatset. Moseli viinamarjaväljade vahel kulgevad teed on ebatasased ja kitsad, Saalandi ümbruse omad kiiremad.
Võistlus erineb tugevasti kõikidest teistest asfaldirallidest. Isegi samal katsel võib teekate olla erinev. Vihmas annab see eriti drastiliselt tunda - mõnel lõigul rehvid peavad, teisel mitte, ütles Markko Märtin Fordi pressiteates.
Suurim oht Saksamaal on seotud kohati liivase asfaltkattega, kommenteerib Märtin, kes oli tunamullu Saksamaal kuues ja mullu viies. Pärast Neste rallit Soomes Märtin puhkas. "Tunnen end pisut väsinuna, kuid ei arva, et see mind Saksamaal segaks," vahendas Eesti Päevaleht Märtini sõnu.
Saksamaa rallil on kiiruskatseid kavas 409,66 kilomeetrit. Kolmel päeval kihutatakse kokku 24 kiiruskatsel.
|
|
|
|