Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Kreeka ralli võitis Petter Solberg
|
Loe lisaks |
|
|
Akropoli ralli võidu võttis Petter Solberg (Subaru). Sebastien Loeb (Citroen) ja Harri Rovanperä (Peugeot) olid vastavalt teine ja kolmas. Lõpptulemustes mahtus esikolmik poole minuti sisse.
Petter Solberg ralli viimasel päeval eriti enam ei pingutanud ja lõpuks oli tema edu kahenenud 18,4 sekundiliseks.
Teisele kuni neljandale kohale käis rebimine Sebastien Loebi, Harri Rovanperä ja Francois Duvali (Ford) vahel.
Duval pudenes sellest konkurentsist esimesena, sest nägi edestajate püüdmist mõttetuna - ei tohtinud noor belglane võtta suuri riske, kuna Fordile on iga tootjaarvestuse punkt oluline. Duval lasi lõpus hoo nii maha, et tema kaotus liidrile oli üle kahe minuti.
Kuigi Harri Rovanperä alustas viimast päeva teiselt kohalt, siis päeva lõpuks pidi ta siiski Sebastien Loebi kümne sekundilist paremust tunnistama.
Peugeot erasõitjad Daniel Carlsson, Manfred Stohl ning Fordi rooli keeravad erasõitjad Janne Tuohino, Aris Vovos ja Anthony Warmbold hõivasid positsioonid viiendast üheksandani.
Kümnedaks kukkus Gilles Panizzi (Mitsubishi), kelle autot vaevasid esmalt käigukasti probleemid ja kahekümnendast katsest alates hakkas ka jõuallikas tõrkuma, mistõttu prantslane kukkus punktikohalt.
Pärast Kreeka rallit juhib autoralli maailmameistrivõistlusi 43 punktiga Sebastien Loeb. Petter Solbergil on 38 punkti ja Markko Märtinil 34.
Tootjatest võttis juhtohjad Citroen, kellel on viie punktiline edu Fordi ja viieteistkümne punktiline paremus Subaru ees.
Autoralli MM-võistluste punktiseis pärast 2004. a. 6. etappi
|
|
|
|