Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Võistlusjuhend
Superkrossi karikavõistluste VI etapp
23. mail 2004. a Tääksi krossirajal
I Ajakava
Pühapäeval 23. mail. 2004. a
8.00-10.00 - registreerimine
9.30-10.30 - autode tehniline kontroll
9.30-10.45 - treeningsõidud
11.00 - eel- ja finaalsõidud
autasustamine
II Korraldaja:
Erki Sport MTÜ, Pilliroo 13, Pärnu 80041
Võistluste info:
Eiki Eriste, tel 51 54 591
Erko Eriste, tel 52 87 454
III Rada
Tääksi krossirada
Raja pikkus 860 m, laius 10-16 m, sõit päripäeva
IV Võistluste ametnikud
Võistluste juht: Erko Eriste
Ohutusülem: Andres Puusepp
Peaajamõõtja: Avo Kristov
Tehniline kontroll: Riho Linnas
Sekretär: Kai Kukk
Pressiesindaja: Joel Kukk
Direktor: Eiki Eriste
V Osavõtjad, osavõtumaks
1. Võistlustest osavõtjad peavad esitama:
- täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse
- EAL sõitjalitsentsi
- EAL auto tehnilise kaardi
- registreerija litsentsi
- meeskonna registreerimise avalduse, 6 võistlejat koos esindaja nimetamisega
2. Osavõtumaks 300 EEK, noored 200 EEK
VI Võistlusklassid:
Sõiduautod:
N - noored 2WD kuni 1400 ccm ja 1600 ccm + 100kg
E - 2WD kuni 2000 ccm esivedu
T - 2WD kuni 2000 ccm tagavedu
V - 2WD vaba klass ja 4 WD
2WD veteranid
1. Võistlusnumbrid organisaatorilt, eelmise aasta tulemuste järgi.
2. Ühel autol võib võistelda kaks võistlejat, finaalsõitu pääseb eelsõitude parim.
3. Üks võistleja võib võistelda kahes masinaklassis ühe autoga.
4. Lubatud kasutada rehve Nokiani Tyres tootmisolnud mustriga.
VII Võistluste käik
1. Võistlused peetakse vastavalt rallikrossi võistlusmäärustikule, 3 eelsõitu aja peale stardikohad erinevatel radatel, kahe parima vooru tulemus arvesse. Vooru parim aeg annab 1 punkti teine 2 jne.Väiksema punktisummaga 4 võistlejat otse A finaali. Eelsõidud 4 ringi, finaalsõidud 8 ringi, finaalides valivad võistlejad stardikoha vastavalt eelsõitudes saavutatud tulemusele. C ja B finaalist saavad 4 edukamat kõrgemasse finaali.
2. Stardisignaal fooriga, start punaste tulede kustumine. Eelsõidud 4 autot reas, finaalsõidud 2-2-2-2 malekorras.
3. Kõikidel võistlejatel treeningsõit kohustuslik (min. 3 ringi).
4. Võistlejate soovil ka superfinaalsõit, kus stardivad iga masinaklassi
2(3) parimat võistlejat, võistlusdistants 4 ringi, järjekorras vastavalt noored, tagasild, esisild ja vaba klass.
VIII Kinnine parkla. Protestid
1. Peale igat finaalsõitu kinnine parkla kõigile võistlejatele, väljaarvatud need kes lähevad järgmisse sõitu.
2. Protesti aeg 15 min peale eeltulemuste avaldamist teadetetahvlil. Protesti kautsjon 500 EEK, auto lahtivõtmine 3000 EEK.
3. Autod vabastatakse parklast peale müügiaja lõppu, mis on 30 min peale autasustamist.
IX Tulemused
1. Tulemused vastavalt finaalide finishiprotokollidele.
2. SKV punktid I-15, II-12, III-10, IV-9, V-8, VI-7, VII-6, VIII-5, IX-4, X-3, XI-2, XII-1.
3. Iga eelsõidu vooru võitja saab 1 punkti.
4. Meeskonna arvestuses kahe masinaklassi kahe parima võistleja tulemus, suurim punktisumma. Võrdsuse korral arvestatakse noorteklassi parimat võistlejat.
X Autasustamine
1. Klassi kolme parimat autasustatakse karikatega.
2. Superfinaali võitjat rändkarikaga.
3. Eriauhinnad.
4. Meeskonna arvestuses parimat meeskonda diplomiga.
XI Kindlustus. Vastutus
1. Võistlustest osavõtt omal vastutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest EAL ja korraldaja vastust ei kanna. Kõik käesoleva juhendiga määratlemata küsimused lahendab kohtunikekogu kohapeal.
XII Auto hind
Võistleja on kohustatud auto müüma peale võistlust ostja soovil 20 000 EEK. Kui antud autole on rohkem soovijaid, korraldatakse organisaatori poolt oksjon, mille tulu jääb korraldajale. Võistlejale kuulub iste, rool ja ohurihmad.
Ei kehti vabaklassi autode.
Auto esiklaasil kohustuslik reklaam: Autoleht, WWW.SUPERKROSS.EE, Erki Sport
Auto esiustel number vastavalt üldjuhendile.
Protestiga ja ettepanekutega võistluste läbiviimisel, võib korraldaja poole pöörduda ainult klubi esindaja, vastasel juhul karistatakse antud võistlejat rahatrahviga kuni 500.
NB! Laupäeval 22. mail kella 17.00 kuni 18.00 vabatreening osavõtutasu 100 EEK.
|
|
|
|