Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
14. aprill 2004 12:38
Loe kommentaare (4)
Trüki lehekülg

Meeskonnad ei ole teeninduste kaotamise poolt

 Loe lisaks
Eestlastest võistleb juunioride MM-sarjas Joosep Ralf Nõgene

Mārtiņš Sesks osaleb kuuel MM-rallil M-Spordi Fordiga

Priit Priimägi võtab MM-rallidel üle Michèle Moutoni töö

Suureformaadilisest seinakalendrist leiab ka meie staaridest tehtud pilte

Naistele suunatud rallisõitjate arenguprogrammi finalistid on selgunud

Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

Lancia naaseb rallisporti autoga Ypsilon Rally 4 HF

Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Hooldusalas. Foto: Rando Aav
Tehasetiimid on ehmunud teatest, et FIA otsustab alates 2005. aastast MM-rallidel päevased hooldusalad kaotada. Selline reeglimuudatus on aga plaanis kasutusele võtta koos superally süsteemiga.

Tootjad on seni olnud teadlikud, et kavandatav teeninduste muutmise skeem lubab tankimise ja rehvivahetuse alades autode juures teha pisiparandusi. FIA reeglimuudatus näeb aga ette, et igasugune kõrvaline abi peale tankimise on võistluspäeva kestel keelatud. Mehaanikud saavad autode juures tööd teha iga võistluspäeva lõpus, mis tähendab, et autod peavad läbima ilma hoolduseta 90 kuni 200 lisakatse kilomertrit.

FIA ettepanek on seotud "superally" süsteemiga, kus punkte jagataks igal võisltuspäeval. Sellega lubatakse katkestanud autosid remontida ja järgmisel päeval neil uuesti alustada. Tootjad kurdavad aga, et neile ei ole antud võimalust arutada hooldusalade keelustamise üle. Idee on käinud välja FIA president Max Mosley.

"Ma ei usu, et see on hea idee. Kõik tootjad teavad, et nad peavad autod teenindusse tooma kasvõi promoeesmärgil. Me töötame koos leidmaks lahendust, sest kõik tahavad seda. Autol on raske sõita hommikust õhtuni probleemivabalt," lausus Peugeot meeskonna juht Corrado Provera.

Prodrive/Subaru rallimeeskonna pealik David Lapworth lisas, et WRC autod võivad hakkama saada 150 lisakatse kilomeetriga, sest Imprezad seda tegid, kuid möönis, et võistlus on hoopis midagi muud.

"See on tehniliselt võimalik, kuid ma ei ole kindel, kas ka mõistlik. Mida me teeme töötajatega ja infrastruktuuriga, millesse oleme investeerinud? See tekitab palju probleeme. Rallis tehaksegi vigu - näiteks sõidad kivi otsa, mida legendi kirjutamise ajal seal ei olnud," lausus Lapworth.

"Olen natuke šokis. 10 minutit hoolduseks oleks siiski parem, kui mitte midagi. Saab vähemalt pidureid jahutada. Kruusal ei ole olukord nii halb, kuid asfaldil mängib see turvalisuse kohalt olulist rolli," sõnas Malcolm Wilson.

Vaata lisaks:
www.worldrallynews.com

Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
23.02.2025 12:33
Otep�� Talveralli 2025 (1)
17.02.2025 10:16
Rally Sarma 2025 (1)
29.01.2025 15:43
2025 Monte Carlo Rally (0)
13.01.2025 22:46
Rally Aluksne 2025 video (3)
26.11.2024 13:58
Rally in Latvia (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia