Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
17. märts 2004 11:20
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

WRC meeskonnad tunnevad end uute reeglitega ebakindlalt

 Loe lisaks
Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

Lancia naaseb rallisporti autoga Ypsilon Rally 4 HF

Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Eestlased saavutasid Tuneesia maratonrallil topeltvõidu

Autospordiajakiri rally.ee sai 20aastaseks

Robert Virves: auhind teeb uue hooaja plaanide osas suurema töö ära

Ott Tänak naaseb M-Spordi ridadesse selge sihiga

Malcolm Wilson. Foto: Ford
Autoralli MM-võistluste meeskondade ja sõitjate sõnul vajavad uued reeglid veel parandamist, et neid kõigile vastuvõetavaks teha, vahendas speedtv.com.

MM-võistluste etapid on nüüd lühemad, sest raja tutvumisele on jäänud ainult kolmapäev ja neljapäev ning sellele järgneb kohe kolm päeva rallisõitu.

Mehhiko etapil kasutati esmakordselt paindlikku teenindusskeemi, kus üks auto oli meeskonna kohta hoolduses korraga. Samuti oli kasutusel uus rehvireegel, kus meeskondadel on kasutusel vähem arv rehve ning need tulid valida juba kuu aega varem.

Fordi meeskonna boss Malcolm Wilson lausus, et Mehhikos uus formaat töötas, kuid ta oli ebakindel, kas see saab toimima ka järgnevatel rallidel. "Meeskonna vaatenurgast, see töötas," selgitas ta. "Meil oli Mehhikos kaasas 30 protsenti vähem inimesi ja see on otsene kulude kokkuhoid."

"Mehhikos oli see OK, sest katsed olid teenindusele väga lähedal. Kuid kui võtame Austraalia või Uus-Meremaa, siis seal saab organisaatoritel ja meeskondadel olema raske. Mõned inimesed ei saa voodisse enne öösel kella üht ja see ei ole hea."

Enne Mehhiko etappi olid kaardilugejad visad kinnitama, et rajatutvus on nii kompaktne, et see teeb rajakirjutamise raskeks. Nende vaatenurka uuriti ka pärast rallit.

Francois Duvali kaardilugeja Stephane Prevot kinnitas Wilsoni sõnu. "Mehhiko ralli oli väga kompaktne ja mitte väga mahuka legendiga," märkis Prevot ja lisas, Küprose ralli saab samal moel jätkates saab olema võimatu.

"Küprosel on nii palju käänakuid, kus tuleb sõita aeglase kiirusega. Siin ei olnud viga, sest keskmine kiirus on suur. Selle üle tuleb mõelda," lisas Prevot.

Ralli võitja Markko Märtini kaardilugeja Michael Park lisas: "Kahepäevane rajakirjutamine on raske. Meil oli õhtuti palju tööd. Mulle oleks ideaalne kui rada saaks kirjutada teisipäeval ja kolmapäeval ning neljapäev oleks vaba tseremoniaalsele stardile. Arvan, et praegu on see liialt kokku surutud."
Artikli juurde
06.07.2024
Estonia ralli avakatse võitis Hayden Paddon
Artikli juurde
04.07.2024
Rallipargis saab sel kuul näha M-Spordi võistlusautosid
Artikli juurde
04.07.2024
Marko Muru osaleb rallikrossi elektriautode võistlussarjas
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
23.06.2024
Drivestonia 2024 (0)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
08.07.2024 10:01
ERC Delfi Rally Estonia 2024 (0)
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024 (0)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas (0)
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland (0)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia