Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
29. veebruar 2004 23:42
Loe kommentaare (14)
Trüki lehekülg

Taalis sõideti rallisprindi kolmas etapp

 Loe lisaks
Eesti rallisprindi MV punktiseis pärast 2004. aasta 3. etappi

Rallisprindi kolmas etapp toimub Taalis

Algas eelregistreerimine Taali rallisprindile

Aivis Ohtla Honda Integral. Foto: Einar Alliksaar
Laupäeva südapäeval anti Taali krossirajal start Eesti rallisprindi meistrivõistluste kolmandale etapile. Kohale oli tulnud kuuskümmend kuus osalejat, kes jagunesid kümne võistlusklassi vahel.

Nagu arvata oli, siis päeva kiireimaid aegu sõideti välja 4WD A klassis. Kuigi selles võistlusklassis oli registreerunud kolm osavõtjat, siis põnevusest seal puudust ei tulnud, kuna lõpuks mahtusid kõik kolm meest 0,6 sekundi sisse.

Priit Saluri (Mitsubishi Lancer Evo 5) edastas Lembit Nõlvakut (Subaru Impreza) vaid 0,1 sekundiga. Kolmas oli Slava Popov (Mitsubishi Lancer Evo 3), kes kaotas võitjale 0,6 sekundit.

Nii absoluut- kui klassivõit kuulus seega Priit Salurile, kes ise arvas, et kindlasti oleks saanud paremini. "Viimast sõitu läksid kõik täiega panema, aga järelikult eksisin mina seal kõige vähem," selgitas võitja.

Saluri arvates andis talle eelise see, et Raadi rallisprindil kõveraks hüpatud autoga sai ta minna rohkem "panema", sest on teada, et nüüd võetakse auto lahti ja läheb remonti. "Kõver auto andis eelise, kuna sain kasutada valle piduritena," rääkis Saluri, kes 0,1 sekundilist võitu eriliseks maiuspalaks ei pea.

4WD N klassis oli vaid üks võistleja. Jaan Mölder junior (Mitsubishi Lancer Evo 6) sai võidu sõita ainult ajaga, kuid üldarvestuse neljas koht näitab, et kergelt ei võtnud noormees sõitu sellegipoolest.

"Võistlus oli hästi korraldatud ja ka rada oli väga hea. Oli küll väga libe aga need tingimused olid kõigile ühesugused. Ise jäin rahule," kinnitas Jaan Mölder junior.

Üldarvestuse viienda ka 2WD ralli klassivõit läks Riivo Pappelile (Honda Civic). JR Racingu piloot oli igas sõidus oma klassi parim ja ta edastas Ott Tänakut (VW Golf) ligi seitsme sekundiga. Kui Riivo Pappeli esikoht oli enne esimest vooru üsna kindel, siis Tänak ei tohtinud kolmandas voorus eksida, sest esimesest sõidust tal aega kirjas ei olnud. Kolmanda koha sai Lembit Soe Toyota Starletil.

2WD ERK klassis suutis kõige stabiilsemat sõitu näidata Aivis Ohtla (Honda Integra). Teiseks tuli Mario Karuse (VAZ 2108) ja kolmandaks Margus Jamnes (VAZ 2108).

Noortest sõitis Priit Ollino välja iga vooru kiireima aja võttes 3,5 sekundilise eduga esikoha Kaspar Koitla (Lada Samara) ees. Kolmas koht kuulus noorteklassis Lada Samaral võistelnud Tiit Rattasepale.

"Võistlus oli huvitav ja põnev! Kaks kurvi olid nii negatiivsed, nagu sõidaks velodroomil," kommenteeris esmakordselt Taali rajal võistelnud Ollino.

Klassis GAZ 51/52 suutis võidu napsata Jaanus Ligur Aivar Kenderi ees. Ligur saavutas viimases voorus aja alla kahe minuti ja võttis võidu - eks talle tuli kasuks ka kunagine krossikogemus ja arvatavasti tunneb mees Taali rada üsna hästi. Kolmanda tulemuse sai Marco Lee.

GAZ-ide alla kahe minutine raja läbimise aeg näitab nende autode võimsust, sest mitmedki sõiduautode meestele jäigi kahe minuti piir alistamata.

GAZ 52 klassis suutis Silver Tammemägi edastada Allain Karuset 5,2 sekundiga. Kolmandaks tuli Argo Allik.

Lisaks Eesti meistrivõistluste punktide nõudlejatele võistlesid Taalis ka superkrossiautod, ning krossirajal peeti järjekordne karikavõistluste etapp.

Superkrossi autode esisillaveoliste klassis võidutses Joel Kislõi (Honda Civic). Toomas Kasenurm (VW Golf) ja Margus Tammoja (Ford Escort) said vastavalt teise ja kolmanda koha.

Superkrossi tagasillaveoliste klassivõit kuulus Asmo Aulikule (Opel Ascona). Teise koha karikas kuulus Hannes Lipsile (VAZ 2101) ja kolmas Ameriico Jõffertile (VAZ 2105).

Superkrossi noorte esikolmikusse pääsesid Tiit Rattasep (VAZ 21083), Hendrik Kers (VW Golf II) ja Tauri Jaanson (VW Derby).

Superkrossi meestele oli rallisprindi süsteemis toimuv võistlus täiesti uudne ja paljud tuleksid kasvõi hommepäev uuesti, et seda sõita.

"Rallisprindi korraldamine on palju kulukam, kui krossi," naljatas võistluse direktor Eiki Eriste. Pidades ilmselt sellega silmas ühe veoauto poolt maha võetud pealtvaatajate jaoks mõeldud aeda, aga võistlus läks tema arvates korda.
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia