Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 

18. jaanuar 2004 0:54
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Võistlusjuhend

Superkrossi karikavõistluste II etapp Optitrans karikatele

25. jaanuar 2004 a. Pärnu

I Ajakava
pühapäeval 25 jaanuaril 2004.a.
8.00–10.00 registreerimine
9.30-10.30 autode tehniline kontroll
9.30-10.45 treeningsõidud
11.00– eel- ja finaalsõidud
autasustamine

II Korraldaja

Erki Sport MTÜ
Pilliroo 13 Pärnu 80041

Võistluste info:
Eiki Eriste, tel 05154591
Erko Eriste, tel 05287454
Ove Pärtelson, tel 05033956

III Rada

Jäärada Pärnu laht Rannahotelli esine jää.
Raja pikkus 960 m
Raja laius 8–10 m

IV Võistluste ametnikud

Võistluste juht: Erko Eriste
Ohutusülem: Andres Puusepp
Peaajamõõtja: Avo Kristov
Tehniline kontroll: Riho Linnas
Sekretär: Kadri Kukk
Pressiesindaja: Joel Kukk
Direktor: Eiki Eriste

V Osavõtjad, osavõtumaks

1. Võistlustest osavõtjad peavad esitama:
-täidetud ja allkirjastatud osavõtuavalduse
-EAL sõitjalitsentsi
-EAL auto tehnilise kaardi
-registreerija litsentsi
-meeskonna registreerimise avalduse koos esindaja nimetamisega (soovituslik)
2. Osavõtumaks 300 EEK, noored 200 EEK

VI Võistlusklassid

Sõiduautod -
N - noored 2WD kuni 1400 ccm ja 1600 ccm + 100 kg
E - 2WD kuni 2000 ccm esivedu
T - 2WD kuni 2000 ccm tagavedu
V - 2WD vaba klass ja 4 WD
2WD veteranid

1. Võistlusnumbrid organisaatorilt.
2. Ühel autol võib võistelda kaks võistlejat, finaalsõitu pääseb eelsõitude parim.
3. Üks võistleja võib võistelda kahes masinaklassis ühe autoga.
4. Lubatud kasutada rehve Nokiani Tyres tootmisolnud mustriga.
Naasude arv 13” – 90 tk. 14” ja 15” – 110 tk. Naasu pikkus max. 13 mm

VII Võistluste käik

1. Võistlused peetakse vastavalt rallikrossi võistlusmäärustikule, 3 eelsõitu aja peale stardikohad erinevatel radatel, kaks parimat aega arvesse C, B ja A finaalid. Eelsõidud 4 ringi, finaalsõidud 8 ringi, finaalides valivad võistlejad stardikoha vastavalt eelsõitudes saavutatud tulemusele. C ja B finaalist saavad 4 edukamat kõrgemasse finaali.
2. Stardisignaal fooriga, start punaste tulede kustumine. Eelsõidud 4 autot reas, finaalsõidud 2-2-2-2 malekorras.
3. Kõikidel võistlejatel treeningsõit kohustuslik ( min. 3 ringi)..
4. Võistlejate soovil ka SUPERFINAALSÕIT stardivad iga masinaklassi
2(3) parimat võistlejat, võistlusdistants 6 ringi, järjekorras vastavalt – noored, esisild, tagasild, esisild, tagasild ja vaba klass.

VIII Kinnine parkla. Protestid.

1. Peale igat finaalsõitu kinnine parkla kõigile võistlejatele, väljaarvatud need kes lähevad järgmisse sõitu.
2. Protesti aeg 15 min peale eeltulemuste avaldamist teadetetahvlil. Protesti kautsjon 500 EEK, auto lahtivõtmine 3000 EEK.
3. Autod vabastatakse parklast peale müügiaja lõppu, mis on 30 min peale autasustamist.

IX Tulemused

1. Tulemused vastavalt finaalide finishiprotokollidele.
2. SKV punktid I-15, II-12, III-10, IV-9, V-8, VI-7, VII-6, VIII-5, IX-4, X-3, XI-2, XII-1
3. Iga eelsõidu vooru võitja saab 1 punkti.
4. Meeskonna arvestuses kahe masinaklassi kahe parima võistleja tulemus, suurim punktisumma. Võrdsuse korral arvestatakse noorteklassi parimat võistlejat.

X Autasustamine

1. Klassi kolme parimat autasustatakse karikatega.
2. Superfinaali võitjat rändkarikaga.
3. Eriauhinnad
4. Meeskonna arvestuses parimat meeskonda diplomiga.

XI Kindlustus. Vastutus

1. Võistlustest osavõtt omal vastutusel. Võimalike õnnetusjuhtumite ja nende tagajärgede eest EAL ja korraldaja vastust ei kanna. Kõik käesoleva juhendiga määratlemata küsimused lahendab kohtunikekogu kohapeal.

XII Auto hind

Võistleja on kohustatud auto müüma peale võistlust ostja soovil 20000 EEK. Kui antud autole on rohkem soovijaid, korraldatakse organisaatori poolt oksjon, mille tulu jääb korraldajale. Võistlejale kuulub iste, rool ja ohurihmad.
Ei kehti vabaklassi autode.

NB! Laupäeval 24 jaanuaril võimalik võistelda jäärajavõistlusel "Pärnu Jää 2004".
Artikli juurde
27.08.2024
Mattias Aivo Karik: üks minu suurtest unistustest on täitunud
Artikli juurde
25.08.2024
Eestimaa südames peetud rallil võidutsesid norralased
Artikli juurde
27.08.2024
Mārtiņš Sesks istub Tšiilis taas Ford Puma Rally1 rallimasina rooli
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.08.2024
Paide ralli 2024 (0)
28.07.2024
M-Sport Ford WRT test 27.07.2024 (0)
23.06.2024
Drivestonia 2024 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
18.08.2024 07:56
CROSSKARTIDE RALLISPRINT 2024. 4 Etapp. Kehala. (0)
11.08.2024 22:42
Rally Cēsis 2024 (0)
04.08.2024 22:16
RALLIKROSS 2024. 5 ETAPP . KEHALA (0)
27.07.2024 23:20
Crosskartide Rallisprint 2023. 3.Etapp . Raadi (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia