Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Martins Balodise Celica streigib
"Eesti talv 2003" on esimeseks etapiks nii Eesti kui Läti autoralli meistrivõistlustele, seetõttu on starti oodata suurt hulka läti ekipaaže.
Kahe viimase aasta Läti meistrisarja etappidelt parima punktisaagi korjanud läti piloodi Martins Balodise võistlusauto Toyota Celica roolivõimendi probleemide tõttu on Sporta Klubs Rallija ekipaaži Martins Balodis - Andris Birins osalemine eeloleval võistlusel küsimärgi all.
Nädal enne Tartus toimuvat sõitu on Bolodise autol probleeme roolivõimendiga. "Usun, et saame auto korda, ning siiski tuleme. Tõenäoliselt Eesti meistrivõistluste kõigil etappidel me ei osale, kuid Tartus tahame võistelda ja E.O.S. rallist plaanime kindlasti osa võtta," rääkis Martins Bolodis rally.ee toimetusele. Martins Bolodis võistleb meeleldi Otepää künklikel ja pikkade laugete kurvidega teedel. Kui võistlusauto, millega kihutas 1992-1993 Kreekas Carlos Sainz, vastu peab, plaanib Bolodis osaleda ka Lõuna-Eesti rallil.
Suurimateks konkurentideks Bolodisele peetakse Läti meistrivõistluste sarjas eeloleval aastal Būčiņšit, Mežaksit ja Vasaraudzist, kui Murakas sel aastal Läti etappe kaasa ei sõida.
Meeskonna plaanidest algavaks hooajaks
Alates 1998 aastast rallit sõitnud Bolodis on võitnud Läti meistrivõistlused kahel eelmisel hooajal. Tulevikuplaanidest kõneldes ütles Bolodis: "Meie vastased on meist alati sammujagu ees, aga me ei investeeri WRC autosse ja püüame anda oma parima osaledes rahvuslikus grupis. Vaatame, mida FIA otsustab 4WD autode suhtes, seejärel näis mis tulevik toob. Praeguste plaanide järgi sõidame vähemalt kaks hooaega sama autoga."
|
|
|
|