Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas? |
|
|
|
|
|
... > «Väga okei ja hea algus ning hea stardikoht homseks» |
 |
«Väga okei ja hea algus ning hea stardikoht homseks»
4. jaanuaril sõideti Dakari ralli esimene kiiruskatse. Urvo Männama ja Risto Lepik tõid oma säravsinise Toyota GR DKR Hilux EVO korralikult finišisse ja olid võistluse algusega igati rahul.
Esimese katse sõitsid Urvo Männama ja Risto Lepik kahekümnenda koha piirimail. Katse oli päris karm, nii mõnelgi konkurendil purunes mitu rehvi.
Esimese kiiruskatse võitsid Toyota Gazoo Racing sõitjad Seth Quintero ja Dennis Zenz, kes on sellega ka autode Ultimate klassi liidrid. Männama ja Lepik said algselt katselt oma klassi 23. aja, aga said paraku kiiruse ületamise eest kuus minutit trahvi, mis lükkas neid kahe koha võrra tahapoole. Nende positsioon omas klassis on 25. (+19m 11s). Üldarvestuses on eestlaste koht 28.
"Saame selle päevaga rahul olla. Esimene katse polnud ülemäära keeruline, võiks isegi öelda, et nauditav. Emotsioon on hea, tehnika töötas nii nagu vaja. Väike aps oli lõpuosas, kus eksisime ühes kanjonis ära. Rada läks vanale testikatse rajale ja sõitsime mööda seda natuke. Kui avastasime, et on vale rada ja hakkasime ringi pöörama, siis tuli tagant hunnik mehi mööda ja kütsime pikalt tolmukotis. Ja lõpus kolm kilomeetrit olime Ristoga mõlemad segaduses, et kus me oleme. Arvestades, et me ei ole väga pikalt sõitnud, siis on see kokku väga okei ja hea algus. Homseks on meil hea stardikoht ja seda on vaja, sest homme ja ülehomme on olukord juba kivide vahel kindlasti keerulisem," rääkis Urvo Männama.
Pühapäeval starditakse Dakari ralli esimesele maratonkatsele. 48H Chrono katse kogupikkuseks on 967 kilomeetrit ja eripäraks see, et kui kell saab viis õhtul, siis peavad sõitjad valima ühe kuuest laagripaigast, mis korraldaja poolt määratud ning päeva lõpetama. Seal ootavad neid telgid, magamiskotid ja söök. Kuna pühapäeval on katse esimene 150 kilomeetrit väga kivine, siis on korraldajad lubanud teha sõitjatele nn remote service lahenduse, kus katse aja sees saavad mehaanikud auto kallal tööd teha. Ideaalis antakse värsked rehvid ja saab edasi liikuda. Sealt edasi pole meeskonna abi enam lubatud. 48H Chrono katse puhul on tsiklitel ja autodel täiesti eraldi rada, mis tähendab, et autodele tsiklid nendel kahel päeval jälgi ette ei sõida.
|
|
|
|