Soomes sõidetud Arctic Lapland ralli üldarvestuse 44. koha ja klassivõiduga lõpetanud Allar Goldberg - Kaarel Lääne startisid viimasele katsele olukorras, kus mootori neljast silindrist töötas vaid kolm.
Kui ralli esimene päev möödus Subaru Imprezal võistelnud Allar Goldbergil ja Kaarel Läänel viperusteta, siis teine tõi probleemid. Esmalt tekkisid seitsmendal lisakatsel tõrked jahutusega. LGT-tiimi rallipaar kahtlustas hullemat, kuid õnneks oli põhjuseks vaid kinni jäänud termostaat.
Üheksanda kiiruskatse lõpus teatasid sõitjad, et mootor töötab vaid kolme silindriga. Hoolduses vahetati süüteküünlad ning kümnes katse läbiti jälle tempokalt. Katse lõpus lakkas aga boksermootoril taas üks silinder töötamast.
"Et meie klassis (Luokka 9 – 4WD ASN rahvusliku loaga) konkurendid Leedust ja Soomest katkestasid väljasõitude või tehniliste probleemide tõttu, tuli minna viimasele katsele lootusega, et vaid kolme silindriga töötav auto kestab ülipika 31,51 km katse koos 60 km ülesõiduga ära ja ekipaaž jõuab ka veel poodiumile," ütles tiimijuht Martin Goldberg. "Meil oli õnne ja saime tasuks võidu omas klassis. See tulemus on lihtsalt uskumatu – me ei tulnud siia võitma! Tahame veelkord tänada kõiki toetajaid ja sponsoreid, kelleta see poleks olnud võimalik."
Kristjan Kajakas - Ari Tiukkanen (Ford Fiesta Rally3) lõpetasid võistluse 41. koha ja samuti klassivõiduga.
Vaata lisaks:
www.autosport.ee