Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Kurg lendas nii, et tulejutt sabas
|
Loe lisaks |
|
|
Eesti rallikrossi meistrivõistluste neljandal etapil Vasalemmas pakkusid kõige enam teravaid elamusi neljarattaveoliste autodega kihutanud mehed. Supercar klassis võttis võidu Mitsubishiga võistelnud Mart Tikkerbär, kellele astus südilt vastu esmakordselt samasugust sõiduvahendit roolinud Andre Kurg.
Supercar klassi sõitjaid jäi finaalsõidus võidu peale kihutama vaid kaks. Ülejäänuid tabas kas auto tehniline probleem või sai saatuslikuks enda sõiduviga.
Üsna puhtalt suutis finaalsõidu 5 ringi läbida Mart Tikkerbär, kellele oli otsustanud korraliku lahingu anda Andre Kurg. Kui Tikkerbär sai stardis kohe konkurentidel eest, siis Kurg võttis stardi rahulikult.
"Autol purunes hommikul vahekast. Selle tõttu startisin pärast väga kindla peale. Stardihetked just. Kast sai vahetatud, aga võtsin siiski rahulikult. Finaalsõidus startisin keskelt, aga ka siis ei läinud launchiga, vaid vaikselt siduriga," rääkis Andre Kurg.
Esimest korda Mitsubishi Lanceriga võistelnud Kurg on varem neljarattaveolist võistlusmasinat roolinud rallikrossil vaid paaril korral. "Kaks korda olen Reinsalu Spordi Ford Fiestaga Kulbilohus sõitnud. Nüüd oli Mitsubishiga esimene kord. Ma ei olnud seda autot kunagi varem isegi proovinud," sõnas ta. "Lepp Motorsist helistati ja kutsuti, ehk tehti pakkumine, mille otsustasin vastu võtta."
Rääkides äsjase rallikrossi pingelisest finaalsõidust, nentis Andre Kurg, et mängis oma võidušansid ise maha. "Auto toimis hästi, ise lasin vea sisse, sinna see võit jäi. Teisel ringil, pidurdusmaal läksin märja peale. Viskas nõelasilmakurvis risti. Siis pidin vaatama, kas saan otse edasi või pean tagurdama. Sain ikka tagurdamata minema, aga 7 sekundit tuli ajakadu. Seda aega kahjuks tagasi sõita ei suutnud ja finišilipu langedes jäin 6 sekundiga Tikkerbärile alla."
Konkurendid Raido Notton ja Edijs Ošs, kes olid endi sõiduvahendid ära lõhkunud, ent liikusid teosammul edasi, tegid ka kiirete meeste sõidu keerulisemaks. "Liikuvad šikaanid olid ees. Kaks korda pidin Ošsist ja kaks korda Nottonist mööda saama. Ošs sai hästi eest ära ja tõmbas kõrvale," lisas Andre Kurg, kelle hinnangul võttis aeglasematest möödumine veidi aega.
|
|
|
|