Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Eeslaste edu kahanes laupäeval 4,3 sekundile
Ott Tänak ja Martin Järveoja alustasid laupäevast võistluspäeva Portugali MM-rallil 17,3 sekundilises eduseisus. Päeva lõpuks kahanes Toyotaga sõitvate eestlaste edu 4,3 sekundile.
"See oli päris raske päev," nentis Ott Tänak. "Esimesel kiiruskatsel kadusid autol pidurid ära ja pidime ülesõitudel vaeva nägema, et see korda saada. Suutsime pikaks katseks olukorda parandada ja pärast hoolduspausi ajal tegi tiim auto lõplikult korda. Pärastlõunane osa oli selgelt kõige keerulisem sel rallil. Teel oli palju suuri kive, nii et auto sai korralikult vatti."
"Kahjuks tabas meid ebaõnn päeva viimasel kiiruskatsel ja õnn oli, et saime jätkata," kommenteeris Tänak auto vedrustuse purunemist. "Hoiame endiselt liidrikohta, nii et kõik on veel võimalik. Teame, et autol on kiirust ja võimsust, et võit ära tuua."
Jari-Matti Latvala - Miikka Anttila, kes alustasid päeva teisel kohal, langesid poodiumikonkurentsist, kui nende õnn vedrustuse probleemide tõttu otsa lõppes. "Pärastlõunasel esimesel katsel tundus auto esiosa imelikult käituvat. Proovisime probleemi lahendada, aga teed olid autole liiga karmid ja lõpuks jäime teele. See on frustreeriv, sest meil oli võimalus kolme sekka tagasi jõuda." Pühapäeval peaksid laupäevase rallipäeva pooleli jätnud soomlased startima 11. kohalt.
Nii kerkisid kolmandalt kohalt teiseks Kris Meeke - Seb Marshall, keda jäi liidrikohta hoidvaist tiimikaaslastest päeva lõpus lahutama vähem kui 5 sekundit.
"Mulle oli see täitsa hea päev. Võimalik, et seni parim selle autoga," rõõmustas Meeke. "Nautisin sõitmist. Täna oli rütm ka palju parem, kui reedel. Andsin endast kõik. Mul on kahju, et Jari-Matti konkurentsist langes, sest ta alustas rallit ikka väga kõva hooga. Aga nagu Ott ütles, see on raske ralli, eriti autodele. Nüüd on tähtis, et Ott ja ma ise prooviksime Toyotale tuua kaksikvõidu. Pühapäeval peame endast andma maksimumi."
|
|
|
|