Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Ken Torn ootab taas ralliauto rooli pääsemist
|
Loe lisaks |
|
|
Juunioride autoralli MM-sarjas osalevale Ken Tornile ei alanud hooaeg talvisel Rootsi etapil kõige õnnestunumalt. Nüüd ootab saarlane taas ralliauto rooli pääsemist, et Korsika MM-rallilt saada säravam tulemus.
"Meile ei alanud hooaeg nii, nagu me ootasime," nentis Ken Torn. "Nüüd seisab ees Korsika ralli. Mulle on see teistkordseks võistluseks seal ja tõtt-öelda ei suuda ära oodata selle algust. Uus auto tundus Rootsis väga hea ja ma arvan, et see on sama suurepärane ka asfaldil. Ootan kannatamatult taas autorooli pääsemist."
Tour de Corse nimelisel asfaldirallil Prantsusmaal jätkub tulevikustaaride mõõduvõtt pärast Rootsis sõidetud talirallit. Avaetapil üllatasid uustulnukad Roland Poom ja Jan Solans, kes olid vastavalt teine ja kolmas. Kodustel teedel võitis Tom Kristensson.
Need võistlejad, kes tundsid end lumel ja jääl enesekindlalt, ei pruugi Korsikal enam nii kõva tempot teha. 10 000 kurvi rallina tuntud võidusõit esitab juunioride MM-sarja osalejatele tõsise väljakutse, nii füüsilisel kui ka vaimsel tasandil. Lugematu hulga tehniliselt keerukate kurvide läbimisel saab määravaks tutvumise ajal kirja pandud kiiruslegend. Rootsi pehmed ja eksimusi andestavad lumepangad on seekord asendunud kivide, kaljude ja sügavate kraavidega. Isegi väikseim sõiduviga võib sel rallil kaasa tuua ebaõnne ja ehk isegi kustutada tiitlivõidu võimaluse.
Nagu ka muudel rallidel, ei saa siin ära unustada teisi olulisi komponente, milleks on ilmaolud ja rehvivalik. Kui Rootsis oli juunioride võistlussarjas osalevail rallipaaridel lubatud kasutada vaid ühte tüüpi Pirelli rehve (Sottozero Ice), siis nüüd on neil valikus kolme sorti rehvisegu: kõva (P Zero RK5), pehme (P Zero RKW 7) ja vihm (Cinturato RW).
|
|
|
|