Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Tapa kiire krossirada hirmutab ka kogenenud sõitjaid
Liqui Moly Eesti veoautokrossi meistrivõistlused jätkuvad 26. mail Tapa krossirajal sõidetava teise etapiga. Vaid kolm nädalat pärast Varstu krossi tulevad võidusõitjad kokku Lääne-Virumaale. Legendaarne Tapa rada on vaieldamatult üks kiiremaid veokakrossi radasid Eestis.
Varstus üllatuslikult GAZ 53 finaalsõidu võitnud Illimar Hirsnik on eelseisvat krossi kommenteerides enesekindel: "Tapa rada on üks kiireimaid radasid, mis teeb võistluse kindlasti põnevaks. Sirge lõpus teravad kurvid ja suured kivid teevad sõidu raskemaks. Arvan, et näeme seal rohkem kui ühte katust, kuid kindlasti mitte minu etteastena."
Korra on Hirsnik Tapa rajal siiski taevale rattaid näidanud, kui üle-eelmisel hooajal liiga kiiresti kurvi keeras. "Tagant järgi targem olla, siis oleks võinud veidi pidurdada ka," kommenteeris Hirsnik.
Suurim lahing tõotabki tulla just GAZ 53 klassis, kus registreerunud mehi kõige rohkem. Lisaks kogenud Võrumaa meestele on starti tulemas ka uus võidusõitja, Harjumaa mees Veljo Heymann, kes enda sõnul proovis veoautot esimest korda alles eelmisel aastal. Muljed olevat olnud niivõrd head, et tekkis otsusi auto soetada ja hooaeg kaasa teha. Tõestamise koht on ka Varstus ajasõidu ja mõlemad poolfinaalid võitnud Erko Sibulal, kes finaalis mootoririkke tõttu startida ei saanudki.
Kuulduste kohaselt võetakse Tapal sarnaselt Varstu krossiga aega elektrooniliselt. Varstus laitmatult töötanud süsteem on tõesti väga mugav, kuna ajad jõuavad ekraanile vaid sekunditega, mis teeb ka publikule ajasõidud paremini jälgitavaks.
Pilet Tapa autokrossile maksab 8 eurot, pensionäridele ja õpilastele 5 eurot. Koha peal on olemas toitlustus.
|
|
|
|