Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Otepää ja Kanepi valla teedel sõideti rahvasprinti |
|
Otepää ja Kanepi valla teedel sõideti rahvasprinti
|
Loe lisaks |
|
|
10. veebruaril toimus Lõuna-Eestis Villa Müllerbeck Otepää 1+1 rahvasprint. Võistlus kuulus avaetapina Eesti Autospordi Liidu karikasarja ja Helmet Palmi mälestusvõistluste arvestusse, samuti oli tegu SU klassi karikasarja ning M&L liiga karikavõistluste esimese osavõistlusega.
Kõigi masinaklasside peale kokku oli stardis ligemale 80 autot. Parimad selgusid lumistel teedel peetud sprindivõistlusel üheksas arvestusklassis. Võistlus erines tavapärasest, kuna kolmel korral läbiti kahte erinevat kiiruslõiku ning sõita oli lubatud koos kaassõitjaga. Arvesse läksid kõik sõidetud voorud. Paremusjärjestus selgitati kõikide voorude kõikide kiiruskatsete aegade liitmise teel.
Lisaks tänavasõiduautodele võtsid omaette masinaklassis mõõtu mehed kaherattaveolistel sportautodel. Kuna neil oli lubatud kasutada piikrehve, nii oligi 2WD sport klassi võitja Rainer Meus (Lada VFTS) kõige nobedam.
Neljarattaveoliste tänavasõiduautode klassis saavutasid võidu Antti Kangro - Avo Kangro (Mitsubishi Lancer Evo 10 RS). Üle 1,8-liitrise mootoritöömahuga kaherattaveoliste autode klassis võttis võidu Marko Kukuškin (BMW 320i). Kõige osavõtjaterohkeimas masinaklassis 2WD-V ehk kuni 1,8-liitrise mootoritöömahuga kaherattaveoliste autode kuulus esikoht Rivo Vähile (Honda Civic).
Kuni 16-aastaste noorte klassis võitsid Jaspar Vaher - Avo Vaher (Toyota Yaris) ning vanemas vanuserühmas osutusid võitjaiks Jaan Eerik Planken - Andrew Wilfong (Honda Civic).
Viie naisvõistleja omavahelises jõukatsumises alistas rivaalid koos Jaanus Tobiasega võistelnud favoriit Maria Roop (Ford Fiesta).
SU klassis teenis võidu Ivar Burmeister (VAZ 2105). Moskvitši ja Lada liiga arvestuses osutus kiireimaks Urmas Reigo (VAZ 2101).
Osa võistlejate hinnangul oli päris nauditav sõita, kuid šikaanide ja põigete kohad olid kitsad ja kippusid kraavide poole ära vajuma. Pisemaid väljasõite oli päris palju, eriti teisel katsel.
|
|
|
|