Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Mehaanikud pakkusid Ojapervele autosse uut kaaslast
|
Loe lisaks |
|
|
Mõni hetk enne Neste - Harju ralli starti mängisid mehaanikud sünnipäeva tähistanud Oliver Ojapervele väikese vimka, istutades naeru saatel tema võistlusautosse kaardilugejaks vaikiva kaaslanna.
"Näib olevat üsna ehmunud näoga," muigasid Oliver Ojapervele uut kaardilugejat pakkunud poisid. "Tore, et nad tegid kingituse, mis jääb meelde," kommenteeris sünnipäevalaps. Värskelt 25-aastaseks saanud rallisõitja tunnistas, et eelistab rallil koostööd teha siiski oma senise kaardilugeja, Jarno Talvega: "Eelistan Jarnoga sõita. Tal ei ole koguaeg suu lahti!"
Jarno Talve rääkis: "Selline sünnipäevanali sai tõesti tehtud. Ma ei solvunud, et talle uus kaardilugeja tuli. Tal oli küll suu lahti, aga ega ta väga palju rääkida ei osanud. Nii et oli ikkagi mind vaja."
Põhisündmusest ehk rallist rääkides sõnas Oliver Ojaperv, et tegu oli tervikuna positiivse võistlusega. "Enne natuke pelgasime, kuna konkurentidel on uuemad Fiestad," lausus Ford Fiesta R2 rallimasinaga R2 ja A6 klassi autode arvestusklassis EMV6 säravat tulemust jahtinud noormees. Oliver Ojaperv ja Jarno Talve lõpetasid võistluse EMV6 arvestuses teise tulemusega Ken Torni ja Kuldar Siku järel. "Ralli saab lugeda kordaläinuks," jätkas Ojaperv. "Säilitasime oma koha. Võib rahule jääda."
Enne rallit viskasid OT Racingu ridades võistelnud Ken Torn ja Oliver Ojaperv omavahel nalja, et oleks ilus tuua tiimile esimene ja teine koht. "Aga me ei suutnud kokku leppida, kumb meist eespool on. Seekord oli Kenil õigus," lisas Ojaperv.
Jarno Talve ütles, et ralli ajal olid nad sama tõsised nagu alati, kuigi sünnipäeva meeleolu oli üleval. "Oliver ütles, et oleks ilus kingitus, kui saaks poodiumikoha. See õnnestus."
Avaetapi järel meistrisarjas liidriks kerkinud Mārtiņš Sesks - Andris Mālnieks seekord tulemust kirja ei saanud. Viimase kiiruskatse järel olid nad arvestusklassis küll teisel kohal, ent finišisse lätlased ei jõudnud. "Sesks lõhkus viimasel katsel radiaatori," selgitas Ojaperv. Ta ütles, et nemadki ei pääsenud otsustaval kiiruskatsel probleemidest, kuna katse keskel purunes üks rehv: "Katse keskel oli tekkinud suur auk. See lennutas meid tee äärde kivisse, tagasild sai viga ning rehv purunes."
|
|
|
|