Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Kaspar Kasari: Saab tulema väga põnev ralli!
|
Loe lisaks |
|
|
Esimest korda kruusateedel Peugeot 208 R2 autoga võistlema asuv Kaspar Kasari läheb Neste - Harju rallile lootusrikkalt, kuid ta möönab, et konkurentidel on R2 autoga sõitmise kogemust rohkem.
"Olen sōitnud varasematel Harju rallidel. 2014. aastal kahjuks katkestasin tehnilistel põhjustel, 2015. aastal sain oma klassis esimese koha ning 2016. aastal kahjuks katkestasime eelviimasel katsel, kus võitlesime poodiumi kõige kõrgema koha nimel," võtab Kaspar Kasari lühidalt kokku oma varasema kokkupuute Harju ralliga.
Seega on ta võistelnud kõigil varasematel Harju rallidel, kuid kas sellest kogemusest piisab, et rivaalidele väärikalt vastu astuda? Nimelt võistleb 19-aastane Raplamaa noormees R2 klassi autoga alles teist korda ja kruusarallil ei ole ta Peugeot'ga üldse osalenud.
"Lõvikutsikat" testisid Cueks Racingu ridades võistlevad Kaspar Kasari ja Hannes Kuusmaa enne Harju rallit 50 km. Kasari ütleb, et sellest hea tunde saamiseks piisas. "See oli esimene proovimine kruusal selle autoga. Mida ralli toob? Ei oska midagi arvata, proovime oma sõitu teha ning hea tunde kätte saada. Teistel on muidugi R2 auto kogemus kordades suurem," lausub ta.
"Eesmärk on kindlasti ettepoole jõuda! Kes sellest ei unistaks? Katsed on meil kirjas. Minu arvates on katsed väga mõnusad ja huvitavad. Saab olema väga pōnev ralli!"
Eesti meistrivõistlustel hoiab Kaspar Kasari enne teist etappi 2WD autode üldarvestuses 11. kohta. R2 autode arvestusklassis, millel inglise keelne nimetus Estonian R2 Challenge, on ta kuuendal positsioonil.
|
|
|
|