Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Tiitlivõiduni jõudnud Egon Kaur pidi ralli võitmiseks pingutama |
|
Tiitlivõiduni jõudnud Egon Kaur pidi ralli võitmiseks pingutama
|
Loe lisaks |
|
|
Äsja Tartu- ja Põlvamaa teedel sõidetud Eesti autoralli meistrivõistluste etapil absoluutvõidu saavutanud Egon Kaur pidi enda sõnul pingutama ja ta ütles, et edu saavutada ei olnud lihtne.
"Edu saada ei olnud lihtne. Pidime suruma," ütles N-rühma Mitsubishit roolinud Egon Kaur, kes äsjase rallivõiduga Eesti meistrivõistluste kuuendal etapil kindlustas endale meistritiitli nii N4 klassis kui ka absoluutarvestuses.
Egon Kaur on sel hooajal võitnud kolm meistrisarja etappi üldarvestuses ning neljal korral tulnud esimeseks klassis N4 ehk EMV2 arvestuses.
EMV2 arvestuses on Eesti Autospordi Liidu andmetel tänavu Eesti meistrisarja punktidele sõitnud 11 rallipaari, sealhulgas 5 võistluspaari välismaalt. Korra on selles arvestuses ühe etapi punkte ka antud, seejärel ära võetud ja lõpuks uuesti antud. Eesti autoralli meistrivõistluste üldjuhend näeb ette, et etapilt punktide saamiseks on vajalik vähemalt viie meeskonna startimine. Lõuna-Eesti rallil oli N4 klassi autosid stardis küll viis, kuid külalisvõistlejad ei olnud punktiarvestuse saamiseks nõuetekohaselt registreerinud. Viimatinimetatud asjaolu ilmnes alles pärast rallit.
"Lõuna-Eesti rallil oli üles antud viis võistlejat Eesti meistrisarja arvestuses. Et üks ei olnud nõuetekohaselt registreerinud, selgus alles enne Tallinna rallit," lausus Kaur.
Kuna oli segadus punktidega ning sõitjaid vähe, loobusid N4 klassi tabeliliidrid Tallinna rallil startimisest. Nii oligi järgmine punktiarvestusse kuuluv sõit neile alles äsjane Tartu ralli.
"Tartu ralli korraldus oli tasemel! Pisiasjadki olid paigas," kiitis Egon Kaur. "Kiiruskatsete valik oli väga hea. Oli erinevaid elemente, kitsast ja laia, kruusa ja asfalti." Ainsa miinusena nimetas ta asjaolu, mille üle kurtsid mitmed sõitjad: "Prangli kiiruskatse uus ja kitsas lõpuosa läks teiseks läbimiseks rööpasse."
Kas järjekordse rallivõiduni jõudnud Egon Kaur - Silver Simm sõiduvigu ka tegid? "Esimesel päeval esimese katse esimeses kurvis pidime tagurdama! Andsime seal 6-7 sekundit ära," sõnab Kaur. "Siis tuli kaotatud aega tasa teha," jätkas pärnakas. "Ralli vältel läks auto palju kordi risti ja käis kraavi perve peal. Punnitama pidi. Katsed olid sõitjatele varasemast tuttavad ja seal muidu edu ei olnud võimalik saada, kui tuli palju suruda."
Kuigi Egon Kauril on nüüd tänavused tiitlivõidud taskus, siis milliste plaanidega läheb ta starti hooaja viimasel etapil Saaremaal? "Läheme sama strateegiaga - võit koju tuua!"
|
|
|
|