Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Gert-Kaupo Kähr läbis ralli pooleldi toimiva mootoriga |
|
Gert-Kaupo Kähr läbis ralli pooleldi toimiva mootoriga
Kui esimesel Lääne-Eesti rallil tegid Gert-Kaupo Kähr ja Jan Pantalon vana Hondaga debüüdi, siis nüüd oli meestel kogemust veidi enam ja istumise all natuke uuem Honda Civic. Mootor aga tõrkus sel kogu ralli vältel.
"Ralli oli põnev, aga auto ei tahtnud vastu pidada," rääkis Gert-Kaupo Kähr. "Kaks silindrit kadusid ära esimesele katsele sõites. See probleem oli lõpuni välja. Hoolduspauside ajal viga üles ei leidnud ja töristasime lõpuni."
Kuidas said Gert-Kaupo Kähr ja Jan Pantalon sõiduga hakkama, kui neljast silindrist toimis vaid kaks? "Tuli saada hakkama," sõnas Kähr. "Palli läksime korra, aga see oli ka nii vähe, et ei olnud väga midagi. Muid intisdente meil ei olnud. Kiirust ei suutnud arendada selle kahe pütiga."
"Katsed olid kiired," jätkas ta. "Autos potentsiaali iseenesest oleks. Olnuks hea neil kiiretel katsetel, aga ei saanud proovida. Minu auto tippkiirus peaks olema 230 km/h. Kõige kiiremas kohas 150 sain kätte. See oli maksimum ja tuli pika vinna peale."
|
|
|
|