Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Arctic rallil osalev Sander Pärn võtab seda treeninguna |
|
Arctic rallil osalev Sander Pärn võtab seda treeninguna
Soome autoralli meistrisari saab tavapäraselt alguse Rovaniemi ümbruse lumistel teedel sõidetava Arctic Lapland ralliga, kus tänavu lähevad starti ka Sander Pärn ja James Morgan.
Sel hooajal autoralli WRC2-sarjas seitsmel etapil osalemisele keskenduv Sander Pärn alustab hooaega jaanuari lõpul Soomes sõidetaval Arctic rallil, mida ta võtab treeningrallina enne Rootsi MM-etappi. Sander Pärn ja James Morgan teevad taliralli kaasa SM1 klassis autoga Ford Fiesta R5.
Kui Rootsi MM-etapil on Pärna kasutuses juba uuendatud mootoriga R5 klassi Ford, siis Soomes stardib Pärn vanema mootoriga ralliautoga. "Uuendatud mootoriga autot ei ole võimalik enne Rootsi ralli ametlikku esmaspäevast WRC2 testi kasutada," nendib ta.
Soomes on Sander Pärnal üsna konkreetne eesmärk. "Eesmärk on saada võimalikult hea ettevalmistus Rootsi ralliks," sõnab ta. "Tahaks saada hea tunde sisse. Sel talvel ei ole ma trennigi teinud."
Tulemuslikku sihti Pärn enda sõnul Arctic Lapland ralliks seadnud ei ole, kuna ta kasutab eelseisval võistlusel rivaalidest mõnevõrra erinevaid rehve: "Otsustasime seal sõita 15-tolliste laiade DMACKi piikidega. Nendega ei ole mina varem sõitnud. Enamus on seal 16-tolliste kitsastega sõitmas ja neil on selle tõttu eelis." Pärn põhjendab niisugust rehvivalikut asjaoluga, et ettevalmistus talviseks MM-etapiks leiaks aset võimalikult sarnastes oludes.
Arctic Lapland ralli algab 29. jaanuari südapäeval Rovaniemi kesklinnast Lordi väljakult. Kahe päeva jooksul läbivad võistlejad 829,02 km, millest kümnel kiiruskatsel 233,03 km.
|
|
|
|