Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Ott Tänak alustab MM-sarjas teist täishooaega
Autoralli MM-võistluste uus hooaeg on ukse ees. Juba järgmisel nädalal sõidetakse avaetapp Monte Carlos, kus Drive DMACK WRT ridades asuvad võistlustulle eestlased Ott Tänak ja Raigo Mõlder.
Mullu M-Spordi rallitiimis Ford Fiesta WRC ralliautoga võistelnud Ott Tänak ja Raigo Mõlder lõpetasid oma esimese täishooaja MM-sarjas kümnenda kohaga. Tänavu võistlevad eestlased samasuguse autoga ning nüüd on kogemustki rohkem, kuid kas kõigil 14 etapil osaleda plaanivailt meestelt on oodata paremaid tulemusi?
Võistlusauto on jätkuvalt M-Spordi hoole all ja rallidel nende hooldeboksis. Mullusega võrreldes erineb vaid võistkonna nimi ja kasutusel on varasemast erinevad rehvid. DMACK andis oma värskes pressiteates teada, et nende uued asfaldirehvid on konkurentsivõimelised ja kannatavad välja võrdluse Michelini ja Pirelli rehvidega. Ott Tänak testis rehve viimati eile, sõites M-Spordi valge Fordiga lumistes oludes.
Monte Carlo rallil on võistluspaaril lubatud kasutada nelja erinevat rehvivarianti. Maksimaalselt tohib rallil kasutada kokku 39 rehvi. Monte Carlo ralli on tuntud ekstreemsete olude poolest, kus kuiv asfalt võib vahelduda libedate ja lumiste teeoludega. Seetõttu on tegu hooaja ühe keerulisema ralliga, mis esitab tõsise väljakutse nii väistlejaile kui ka rehvitootjaile.
Tänavu on ralli keskuseks taaskord Lõuna-Prantsusmaal asuv linnake Gap. Nelja päeva jooksul läbivad võistlejad ühtekokku 1474,34 km, sellest 16 kiiruskatsel 374,89 km. Tõeliseks katsumuseks kujuneb ilmselt võistluse pikim, 51,55 km pikkune kiiruskatse Lardier et Valença ja Faye vahel.
"Monte Carlo on eriline ralli hooaja alguses. Seal tuleb alati oodata ootamatut," nentis Ott Tänak. "Olen varem sellel rallil kahel korral osalenud ja saanud hea kogemuse, kuid nüüd sel aastal on uus tiim ja uued rehvid. Kui kõik klapib ja toimib, olen kindel, et oleme konkurentsivõimelised!"
|
|
|
|