Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Ken Torn ja Riivo Mesila tegid marulist tempot
Saaremaa rallisprindil tegid kõige kiiremat sõitu Mitsubishi Lanceril kihutanud Roland Murakas ja Kalle Adler. Kõigil kolmel läbimisel jäid neile napilt alla kaherattaveolisel Hondal sõitnud Ken Torn - Riivo Mesila.
Reedel, 1. mail toimunud Saaremaa rallisprindil tegid Ken Torn - Riivo Mesila (Honda Civic Type-R) marulist tempot. Teises voorus kaotasid nad neljarattaveolise Mitsubishiga võistelnud sõitjapaarile Roland Murakas - Kalle Adler (Mitsubishi Lancer Evo 10) 8,64 km pikkusel võistlustrassil kõigest 3,3 sekundit.
Klassis 2WD 2000 kuulus Hondaga sõitnud saarlastele esikoht. "Esikoht on kindlasti see, mille järgi tulime. Muidu ei maksa kodust välja tullagi. Esimeses voorus ise mäkerdasin pidevalt, aga teises sõitsin juba vägevalt. Ega palju rohkem võtta polnud, kuid hetkel ei olnud see maksimum, kindlasti jäid mõned sekundid rajale," rääkis Ken Torn saarlaste spordiportaalile.
11 osalejaga klassis said teise tulemuse kirja Sander Sepp - Ants Uustalu (Renault Clio Ragnotti) ning kolmandad olid David Sultanjants - Siim Oja (Citroen DS3). Esimest korda autol Renault Clio R3 võistelnud saarlased Reiko Lempu - Andre Rahumeel olid kokkuvõttes neljandad.
Neljarattaveolise autoga plaanis Saaremaa rallisprindil osaleda neli võistluspaari, kuid mullune võitja Egon Kaur auto tehniliste probleemide tõttu starti ei jõudnudki. Nii jagasid poodiumikohad omavahel ülejäänud võistlejad. Roland Murakas - Kalle Adler saavutasid esikoha, teised olid Meelis Orgla - Aivo Rahu (Mitsubishi Lancer Evo 7) ning kolmandad Rünno Ubinhain - Riho Teinveld (Subaru Impreza).
"Kastis jooksis vist laager kinni ja tagarattad blokeerusid," kommenteeris Egon Kaur, kes hooldusalast Salmelt sai edasi sõita kõigest paarsada meetrit. Võistlus jäi väga varases staadiumis pooleli ka Toyota Starletiga 2WD 1600 klassis sõitnud saarlastel Tauri Pihlasel ja Ott Kiilil. Nemad katkestasid esimese sõiduvooru tehniliste probleemide tõttu 1,2 kilomeetril.
Masinaklassis 2WD 1600 võitsid tänavuse hooaja esimese rallisprindi Sander Siniorg - Karl-Artur Viitra (Ford Fiesta R2). Oliver Ojaperv - Jarno Talve (Ford Fiesta R2) olid teised ning Rasmus Uustulnd - Imre Kuusk (Ford Fiesta R2) kolmandad.
Klassis 2WD 2000+ võtsid võidu soomlased Mikko Varneslahti - Kimmo Siekkinen (Volvo 240). Teise koha said Madis Vanaselja - Jaanus Hõbemagi (BMW M3) ja kolmanda Raiko Aru - Veiko Kullamäe (BMW 325).
Klassis juunior 2000 saavutasid esikoha Kaspar Kasari - Hannes Kuusmaa (Honda Civic Type-R). Suurelt osalt n-ö klassikalisel Kaugatuma kiiruskatsel sõidetud rallisprindi lõpetasid selles klassis teise kohaga Janar Lehtniit - Rauno Orupõld (Ford Escort) ja kolmanda koha karikad teenisid välja Chrislin Sepp - Margus Murakas (Honda Civic Type-R).
Hiljaaegu 16-aastaseks saanud Chrislin Sepp sai seekord kaardilugeja ametit pidanud mitmekordse rallimeistri hinnangul hästi hakkama. "Arvestades seda, et ta on värskelt rahvaspordist tulnud, sai ta kenasti hakkama," kiitis Murakas "suures spordis" debüteerinud tütarlast, kel roolida varem Markus Abramile kuulunud Honda.
Veokameestest tegid sõidu ainsana kaasa Rainer Tuberik - Tauri Taevas (GAZ 51).
Kuigi päike paistis ja vihma ei sadanud, kinnitasid paljud võistlejad, et rada oli võrdlemisi libe. Iseäranis üllatas libedus peenikesel lahtisel kruusal neid, kes autorallidel harjunud tagaotsas startima.
|
|
|
|