Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Edust kannustatud Ralfs Sirmacis seab uusi sihte
Länud kuul võitis Ralfs Sirmacis Alūksnes peetud rallisprindi, võisteldes esmakordselt neljarattaveolise autoga. Nüüd on lätlasel kiire auto maitse suus ja ta plaanib nelikveolisega tänavu veelgi konkurentsi pakkuda.
Sel hooajal Euroopa autoralli meistrivõistlustele keskenduv Ralfs Sirmacis ütleb, et tema peamine eesmärk on juunioride arvestuses võitjaks tulla, et oleks võimalik tuleval aastal sõita R5 autoga. "Mul on plaan võita Euroopa juunioride meistrivõistlused," kinnitab ta. "Kruusarallidel tunnen end kindlalt. Ka ainus talvine sõit ei andnud muretsemiseks põhjust. Küll aga valmistavad mulle ilmselt probleeme asfaldirallid, kuna neilt ei ole kogemust. Olen võistelnud vaid ühel asfaldirallil Poolas. Kõige keerulisemaks kujuneb mu jaoks Iirimaa ralli. Sel asfaldietapil on kitsad ja tehnilised teed. Ka ei ole ma seal kunagi käinud," räägib Sirmacis.
Lisaks kuuele Euroopa meistrivõistluste etapile plaanib Ralfs Sirmacis osa võtta valitud rallidest Lätis ja Eestis. Läti valitsev R2 klassi meister sai enesekindlust Alūksne rallisprindil, mille ta koos kaardilugeja Artūrs Šiminsiga võitis. "Meie edu võti seisnes selles, et testisime ja treenisime enne võistlust päris palju. Osad konkurendid ei olnud ilmselt eelmisest sügisest sõitnud," sõnab Sirmacis. Kui toona oli lätlaste istumise all Mitsubishi Lancer Evo 9, siis suvel on neil mõte sõitma hakata Subaru Impreza STi-ga. "Mitsubishi on müügis. Läti meistrivõistlustel sõidame ilmselt uue autoga."
Kas 5 hooaega ja sadakond rallit sõitnud Ralfs Sirmacis võiks tänavu neljarattaveolise autoga ka Eestisse võistlema tulla? Ta muigab ja annab mõista, et kodusesse karikariiulisse sobiks Saaremaa ralli võidukarikas: "Võib-olla tulen Saaremaale. Kui tulen, siis kindlasti neljarattaveolise autoga."
|
|
|
|