Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Vennad Gert Virves ja Robert Virves Otepääl võidukad |
|
Vennad Gert Virves ja Robert Virves Otepääl võidukad
|
Loe lisaks |
|
|
Laupäeval Otepää vallas sõidetud rahvasprindil teenisid võidukarika välja vennad Robert Virves ja Gert Virves Saaremaalt. Neist esimene alistas rivaalid klassis J16 ja teine klassis 2WDa.
Gert Virves asus seekord kuni 1,8-liitrise mootoritöömahuga kaherattaveoliste arvestuses mõõtu võtma 1,6-liitrise mootoriga autol Honda Civic. Saaremaa noormees, kelle istumise all oli varem Nissan, selgitas põhjust: "Selleks hooajaks sai soetatud 1,6-liitrise mootoriga auto sel põhjusel, et rahvarallidel saaks sõita vend Robert. Tema oma vanuse poolest (14) saab sõita ainult kuni 1600 cm³ mootoriga autoga. Sprintidel saame nüüd mõlemad sama autoga võistelda."
Laupäeval toimunud Otepää sprindilt said Metskond OÜ, Viptimber OÜ, Liqui Moly Eesti OÜ, HT Autoremont OÜ ja AS Siimu Auto toel autosporti harrastavad poisid positiivse emotsiooni, kuna mõlemal õnnestus sõit võita. Robert Virvesel õnnestus esikoht kindlustada juba kahe esimese vooruga, kuid Gert Virvesel sai otsustavaks viimane sõiduvoor, kus ta pidi vähemalt teise aja kirja saama. "Täpselt läkski," rõõmustas Gert Virves. "Rivo Vähiga punkte kogunes sama palju, kuid otsustas minu esimese vooru aeg, mis oli sekundi võrra parem. Ühtlasi oli see aeg ka kaherattaveoliste autode parim."
Uue autoga on Virvesed endi sõnul väga rahul. "Kindlasti on see konkurentsivõimeline auto, kui sellega korralikult sõitma õppida," jätkas Gert. "Mind üllatas väga positiivselt see, et Robert oli teises ja kolmandas voorus minust ligi sekundi võrra kiirem. Aastaga on ta päris palju õppinud. Tema esimeseks sprindiks oligi eelmisel aastal Otepääl peetud võistlus. Vahepeal on ta osalenud vaid kuuel sprindivõistlusel, kuid iga võistlusega näen vaikselt arengut. Kuigi kilometraaž on rahvaspordi üritustel lühike, siis vaatame videod läbi Roberti ja isaga - sealt on hea näha, mida ja kuidas paremini teha, et kiirem olla. Teoorias üritan juhendada, kuid siin selgus, et praktikas oli ta minust endast kiirem!"
"Robertil on see hea omadus, et ta on enne starti väga rahulik, erinevalt minust, kellel võistluste ajal on närv vahel päris suur. Eelmisel suvel, kui Kasari rahvasprindil käisime, kus ma ise meelega ei osalenud, sest punkte nagunii polnud väga püüda ning tahtsin tal kõrval istuda, juhtus isegi selline asi, et istusime stardiootel ja ta jäi tukkuma. Ilm oli palav ja oli väga väsitav päev. Äratasin ta üles ja läksime starti. Mina olin palju rohkem närvis, kui tema. Aga ta sõitis ilusti ära ja väga korraliku ajaga, saavutades lõpuks kolmanda koha."
Kuna äsjase Otepää rahvasprindi võistlustrass oli väga libe, siis tuli targalt sõita, seejuures kiiresti ja vigu vältides. "Kuna vallid olid pehmed, siis oli vea korral lihtne ennast kinni sõita. Mul on väga hea meel, et meil mõlemal õnnestus sõita täpselt nii kiirelt, kui vaja ja nii, et vigu ei teeks."
"Üllatus oli igal juhul, et mõlemad võitsime! Ise lootsin, et poodiumile saaks. Juba siis oleksin väga rahul olnud. Aga esikohta poleks oodanud," lausus Gert Virves, lisades, et ilmselt talle talvised teeolud sobivad, kuna ka aasta eest õnnestus tal Otepää talvisel sprindil võita.
"Rada oli seekord väga äge! Oli kiiret ja tehnilist osa ning väike trampliin, mis veidi lennutas. See lisas ainult adrenaliini juurde!" Sama ütlesid mõlemad vennad, seejuures pidas Robert Virves äsjase Otepää rahvasprindi võistlustrassi kõige huvitavamaks, kus ta sõita on saanud.
|
|
|
|