Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
Roland Murakas alustab uut rallihooaega Soomes
"See küsimus tekkis tükk aega tagasi, et kumba samal ajal peetavat rallit sõita, kas Eesti meistrisarja etappi Lätis või Arctic rallit Soomes. Otsustasime siiski Rovaniemis startida," ütleb Roland Murakas.
Kolmandat aastat järjest Soomes Arctic Lapland rallil startiv Roland Murakas sõnab, et põhjanaabrite juures peetaval rallil osaleb ta treeningu eesmärgil. "Pikk ralli hooaja algul tuleb selles osas kasuks," räägib koos kaardilugeja Kalle Adleriga võistlev Roland Murakas. "Katsume kiirust leida ja plaanime võistluse lõpuni sõita."
Murakas ütleb, et kuna võistluskalendris on nii Eesti kui Soome meistrivõistluste rallid samal ajal, tuli langetada valik. "Võistleme siiski Rovaniemis, kuna selle ralli kasutegur on kõvasti suurem. Pealegi saab sealt pikalt rallilt parema emotsiooni ja korraliku alguse hooajale." Samas möönab Murakas, et tänavuseks aastaks väga detailseid plaane seni tehtud ei ole: "Eesti meistrivõistlustel osalemine on lahtine. Niipalju on kindel, et sõidan kindlasti Võru talverallil."
Nagu läinud aastal, sõidavad Murakas ja Adler Soomes Salo Racingu poolt ettevalmistatud võistlusautol Mitsubishi Lancer Evo 9. 23.-24. jaanuaril korraldataval Arctic rallil saab eestlaste sõiduvahend kandma küljenumbrit 17.
Eestlastest teevad Soomes sõidetava taliralli kaasa veel Karl Kruuda - Martin Järveoja. Nagu Murakas ja Adler, osalevad ka Kruuda ja Järveoja SM1 klassis. Nende kasutuses on uus võistlusauto Citroën DS3 R5.
Venemaa rallisportlase Juri Sidorenko kaardilugejaks on tallinlane Sergei Larens.
Viiekümnendat korda peetav Arctic Lapland ralli algab reede südapäeval. Avakatset Aittajärvil alustab esimene võistluspaar 53 minutit hiljem. Kokku sõidetakse kahe päeva jooksul võidu 12 kiiruskatsel, mille üldpikkus ulatub veidi üle 290 kilomeetri. Ralli kogupikkus on sel aastal 877,65 km.
|
|
|
|