Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
24. august 2003 1:07
Loe kommentaare (14)
Trüki lehekülg

Ponsse Viru rallil trotsiti kitsast ja libedat rada

 Loe lisaks
Eesti ralli MV punktiseis pärast 2003. a 6. etappi

Kehala paarisrada on väga tehniline

Viru ralli võitis Margus Murakas

Murakas alustab Viru ralli teist päeva liidrikohalt

Renee Pohl: Jäi nii, et suurt raha püüdma ei lähe

Vene rallisõitja tegi ränga avarii

Marco Lee auto saab ralliks korda

Martin Rauam: Ootan põnevat võidusõitu

Lembit Soe - Ahto Pihlas Lada VFTS-il sõitmas ralli avapäeva teist kiiruskatset. Foto: Argo Kangro
Virumaal esmakordselt toimunud Ponsse Viru ralli jääb võistlejaile ja publikule meelde, kui ladusa korraldusega, ent kitsastel, libedatel ning poristel teedel toimunud võidusõit. Online ralliajakiri rally.ee palus võistlejail rallit kommenteerida.

Margus Murakas: Edu oli hea ja üle mõistuse riske võtma ei pidanud. Tee oli küll libe, aukus ja roopas, ent mulle meeldis sõita - seda enam, et neid teid ei ole sõidetud. Legend klappis ja sain täiega panna.

Mezaksi katkestamise tõttu läks elu natuke kergemaks ka. Temal on samaväärne auto ja siis oleks rohkem võidusõitu olnud. Võistlusmomenti oleks rohkem olnud, aga nüüd oli pigem selline endale fännamise sõit. Samas ei saa ka öelda, et oleksime "näpp ninas" sõitnud või midagi...

Martin Rauam: Hoost jäi puudu, teised olid kuidagi nii kiired. Hommikul oli väike jama - meil oli vale kumm ja siis ise natuke hoidsime tagasi. Legend meil klappis, aga häda oli selles, et tihtipeale ei teadnud, kas on libe või ei.

Tundub, et Kurzeme halb mälestus on ikka veel kusagil alateadvuses alles ja loomulikult olid teeolud nii muutuvad, et ma ei suutnud ühtlast tempot hoida terve võistluse vältel. Rada oli väga kitsas ja täis ootamatuid ohte, nii et see muutis hea tunde saavutamise palju raskemaks. Mul on alati probleeme olnud just sellise kitsa ja rööpas teega, kuid kindlasti sain ma siit juurde palju kogemusi.

Gunnar Tamm: Vihma saime pidevalt, hommikul oli isegi väike probleem ventilaatoriga. Juba stardist minnes ei näinud hästi klaasist läbi. Üldiselt midagi hullu ei olnud, ühel mahapöördel sõitsime vähe mööda heinamaad, muud midagi... Aga libe oli küll! See vihm, mis siin nüüd paari päevaga sadas, oli tee väga pehmeks teinud.

Kalle Ahu: Suuri vigu ei teinud, aga raske võistlus oli. Autol avapäeval kasutatud seadistusi muutsime teisel päeval - tõstsime natuke kõrgemaks, kuna rada oli natuke rööpas. Samas, ega rööpad polnudki kõige suurem probleem - libe oli! Neljas katse oli kõige jubedam, ertiti selle viimane veerand. Seal sai meil esiratas ka kerge müksu, aga see õnneks ei teinud midagi.

Olaf Suuder: Kõige hullem oli tänase päeva teine kruusakatse, see pikk kahekümne kilomeetrine katse, kus tekkis müstiline kaotus. Kardan, et see oli niiöelda olude sunnil tehtud rehvivaliku tõttu. Seal oli küll vahepeal selline tunne, et pole vahet, mis käik sees on, auto rattad käivad ikka samakiiresti ringi. Selle pika katse peal käisime ka mitu korda teelt väljas, kuna see oli täitsa lootusetu. Teravaid momente on olnud, aga teest väga kaugele välja ei ole läinud.

Lembit Soe: See ralli läks üle kivide ja kändude. Legend enam-vähem klappis ja riski me ei võtnud.

Marko Mättik: Neljanda, kõige pikema katse alguse poole sõitsime vastu kraavi serva ja siis läks üks tagumine rehv katki. Natuke maad edasi keerasime üle katuse, aga õnneks üsna õnnelikult. Siis läks viisteist või kakskümmend minutit, enne kui auto uuesti tööle sai. Vahetasime ratta ära ja tegime natukene tiivakoobast suuremaks, et ratas ringi käima hakkaks. Kõige rohkem said kannatada esinurk ja vist üks amort on ka läinud... Ega siis enam võidu peale sõitu ei olnud, püüdsime lõpuni jõuda.

Ats Remmelg: Täna oli terve mets meil apsakaid täis. Pika katse peal oli kõige keerulisem hakkama saada, aga kokku võtta võib selle nii - vahest oli libe, vahest pidas, vahest libe, vahest pidas... Eks siis tuli tagasi hoida, ei julgenud enam lasta. Aga meil juhtus kentsakas lugu ka, viienda katse lõpus tuli kapott sõidu peal lahti, esimesed kinnitused andsid järgi ja esiklaas sai viga. Sõitsime siis sedasi kaks-pool kilomeetrit.

Madis Mägi: Tutvumise aeg oli juba selline imelik tunne, et ei klappinud meil kirjutamine... Viienda katse peal õnnestus õnnega pooleks teelt välja sõita üsna suurel kiirusel ja läbi hoovi leidsime tagasitee. Muid suuremaid apsakaid ei ole olnud, sõitsime omas tempos. Esimesel kolmel katsel olid küll rehviprobleemid, kuna niivõrd libe oli ja polnud pastlikke rehve.

Jaan Mölder junior: Sõitsin suhteliselt kindla peale,sest võtsin seda kui treeningut ja sain veidi libeda kogemust. Võistlus jäi kahjuks lõpetamata, kuna auto elektroonika vedas seitsmendal katsel alt. Nimelt oli süüte juurest üks juhe lahti põrunud, aga kui selle avastasime, oli juba liiga hilja.
Artikli juurde
18.11.2024
Tiitliheitluse lõppvaatus toimub Jaapanis
Artikli juurde
21.11.2024
Jaapani MM-rallil selguvad tänavused maailmameistrid
Artikli juurde
21.11.2024
Balti rallikrossi meistrisarjas uuel aastal kuus etappi
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
16.10.2024
Saaremaa ralli 11-12.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
17.10.2024 21:21
Saaremaa Rally 2024 (2)
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024 (0)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp (0)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024. (0)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia