Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks? |
|
|
|
|
|
... > Esmakordselt katsevõiduni jõudnud Abram lõpetas ralli teise kohaga |
|
Esmakordselt katsevõiduni jõudnud Abram lõpetas ralli teise kohaga
|
Loe lisaks |
|
|
Üheteistkümnest kiiruskatsest koosnenud Kuramaa autoralli lõpetasid üldarvestuse ning N4 klassi teise kohaga Aleksei Lukjanuki ja Aleksei Arnautovi järel Markus Abram ja Rein Jõessar.
Markus Abram - Rein Jõessar (Mitsubishi Lancer Evo 10) üllatasid juba reedel sõidetud ralli avakatsel, kus nad said kirja teise aja. Avapäeva lõpuks langesid nad viiendale kohale ning laupäeva hommikul möödus neist veel üks rallipaar. Viimase katse eel olid eestlased neljandal kohal. Liepajas sõidetud otsustava katse järel tõusid Abram ja Jõessar üldises pingereas teisele kohale.
Meie autosportlastest osutusidki seekord Lätis parimaiks Markus Abram ja Rein Jõessar. Ralli võitnud venelased Aleksei Lukjanuk - Aleksei Arnautov edestasid neid 11 katse kokkuvõttes 42,27 sekundiga.
"See tulemus üllatas meid endid ka! Ei osanud seda kohta enne ralli algust lootagi," lausus Markus Abram. "Mehaanikud tegid enne võistlust head tööd, auto oli varasemast parem ja seekord sai kiiresti sõita."
Viimasel, 2,88 km pikkusel kiiruskatsel saavutasid Abram ja Jõessar katsevõidu. Markus Abram ütles, et lootis konkurentidest jagu saada juba ralli avakatsel, kuid siis tuli tal tunnistada Mārcis Ķenavsi 0,3-sekundilist paremust.
"Tegelikult tuli viimase katse võit meile samuti üllatusena. Rein ütles poole katse peal ühes tagasipöördes, et oleme Jānis Vorobjovsist 2 sekundit maas. Oli vaja olla üle 3 sekundi kiirem, et temast mööda saada. Aga lätlane oli apsaka teinud ja saime katsevõidu," rääkis Abram. "See oli mulle esimene kord, kui võitsin kiiruskatse absoluutarvestuses."
Kõige enam nautis Abram enda sõnul Kuramaa ralli eelviimast kiiruskatset. 18 kilomeetri pikkuse lisakatse lõpetasid Markus Abram ja Rein Jõessar teise ajaga, katse võitnud Aleksei Lukjanukile ja Aleksei Arnautovile kaotasid nad seal 0,63 sekundit. "Seda power stage katset sõitsin naudinguga. Saime hoo korralikult üles ja oli puhas sõit. Võinuks sealtki tulla katsevõit, kuid pidurdamise vea tõttu kaotasin sekundi. Üsna lõpus oli kiire kurv enne aeglast, pidurdasin ennast sinna kinni."
Kõige ärevama momendi elasid eestlased üle laupäevasel esimesel katsel, kui nad teelt väljas käisid. "Aeglasesse kurvi läksime liiga kiiresti. Kraav oli ees, panime põllule läbi põõsaste. Sinna kaotasime 10 sekundit," täpsustas Abram.
|
|
|
|