Mind on pikemat aega huvitanud kaardilugejate tegevus. Kahjuks ei ole sellekohast infot kuskilt kätte saanud. Tuttavaid rallimehi ka ei ole. Äkki mõni kaardilugeja on nõus avama saladuskatet oma tegevusest.
Mõned esmased küsimused:
1. Kuidas toimub rajalegendi koostamine ? 2. Mida sisaldab rajalegend ja milliseid tingmärke kasutatakse ? 3. Kuidas toimub kaardilugeja ja sõitja vaheline suhtlus sõidu ajal ? ( sidevahendid jne ) 4. Millised on kaardilugeja lisaülesanded ?
( Äkki keegi teab mingeid linke või viiteid kaardilugejate töömaile. )
meetrid
Autor: kristo864
08.09.2003 21:29
loomulikult on ka kasutuse trippmasterid mis teevad asja kergemaks (endal kogemusi trippmasteriga ei ole ) .Kinnitan sulle et kurvi meetrid loetakse ette .. seda sa võid üks kõik kelle käest küsida kellel on kirjutamisega kogemusi. Krt küll mul ei ole enam arvutis ühtegi näidet skännitud legendist . Kuidas siis juht teeb vahet kas kurv tuleb 50m pärast või 300m pärast ahh ?? kui kiirused on suured ja tee on kurviline siis on hea kui sa tead millal see kurv võib tulla . Muidu võib väga rängalt võsavahele panna
Kahtlen pisut, kas legendis ikka kajastatakse kurvini jäänud meetreid. Seda õiget hetke on kiiresti liikuvas autos väga raske, kui mitte võimatu registreerida...?
Lugedes "Viru Rally" juhendit, siis: 1. Mida kajastavad rajadokumendid ? 2. Kõikide kiiruskatsetega saab tutvuda kolm (3) korda, mis fikseeritakse faktikohtunike poolt. Võistlusrajal viibimine enne kindlaks määratud aega (Viru Rallyl 21.augusti 2003. aastat kella 08.00 ) toob endaga kaasa stardikeelu (vt. Art. 3.2.). 3. Rajaga tutvumisel on kiiruskatsetel üldine kiirusepiirang 80 km/h, kui see pole alandatud liiklusmärkidega, korraldaja märkidega või tähistustega legendis. (seega, järelikult peaks legendi tooriku saama võistlejad koos rajadokumentidega ? ) 4. Tutvumisautod.Rajaga tutvumiseks võib kasutada liikluseeskirjadele vastavaid seeriaviisil valmistatud üldliikluseks ettenähtud sõiduautosid (FIA GP Art.14.3) ja Liikluseeskirjadega lubatud kumme. a) tutvumisautode ülevaatus ja tähistamine toimub kindlaks määratud ajal, kindlaks määratud kohas (21.augustil kell 8.00) LK 3 stardis.
Kaadri lugemine
Autor: kristo864
08.09.2003 15:25
1) Legendi koostamine toimub erinevalt oleneb kuidas kirjutamine on kokkulepitud sõitja ja kaardilugeja vahel. Legendi kirjutatakse lihtsalt katset läbi sõites(aeglasel kiirusel) ja see toimub päris mitu korda(sest alati kirjutatakse mingeid märke juurde). 2)Legend sisaldab: kurivini jäänud meetreid (300m.). Kurvi raskusastet või käiku(1-4 näiteks .. oleneb sellest kuidas on kokkulepitud.), siis veel P või V tähendab kuhu poole kurv keerab. ning siis plussid ja miinused, NÄIDE:
80 P3 jätk 2 üheks Teeltmaha (tähendab) 80meetrit, kolmanda käigu kurv läheb üle teravaks mahapöördeks teelt
180 P4-- (tähendab) 180Meetrtit, kurvini neljanda käiguga(ca 150kmh), keerab kell1 kuni pool2 ((kell 12 =otse)) SEE OLENEB JÄLLE KUIDAS ON KOKKULEPITUD OMAVAHEL 3) Kaardilugeja ja sõitja vaheline suhtlus toimub ikka rääkides , kasutatakse sidet ja see oleneb juba rahakotist vaata http://www.itaaliaauto.ee/sparco 4) kaardilugeja ülesanded on erinevad oleneb sellest kuidas on auto ehitatud ja mis üledssanded kaardilugejale on jäätud. M.Parkil on näiteks tuled, kojamehed, jne . Et juht peaks ennast sõiduaeg vähem segama kõrvaliste asjadega.
Mina sain endale informatsiooni kaardi lugemisest ja kirjutamisest http://www.hot.ee/vrt
Ei hakanud uut teemat tegema
Autor: urueesel
08.09.2003 13:08
Aga teab keegi, kuskohast osta kõikidele nõuetele vastav ja mitte sigakallis kiiver autorallis kasutamiseks? Olen kõiksuguste vihjete eest tänulik.