Tere, kas keegi saaks anda rallikrossi auto pilte või jooniseid. Soovitatavalt ladale. Endal on plaanis suvel autoga võistlema minna niiet oleks väga tänulik.
To Siimss - ma saan ise küll aru aga lugejatele võib jh minu vähene eneseväljendus probleeme tekitada aru saamises. Tegelt mõtlesin midagi sellist, et järsku keegi step by step mingi auto ise valmis ehitanud rallikrossiks ja siis selle kuhugi foorumisse üles pannud ( pildid + jutt tehtu kohta ). Ise tahaks hakata ka ehitama ladast rallikrossi autot ning selline teema oleks väga abistav siis.
hmm
Autor: Puuks
17.06.2008 17:11
koori paljaks puur sisse vaheta pidurikettad ja klotsid muretse põhjakaitse soovitavalt mitmes osas ja võimalikult suures ulatuses põhja alla osta õlikässarisüsteem vaheta vedrustus orgunni sumpa niipalju siis kerest mootori kohta ei oska midagi öelda
Ohutuspuur vastavalt FIA Lisa J, art. 253 p.8. Omavalmistatud puuridel peab olema 4mm kontrollava põhikaare vertikaalosas.
ST, et saab ise puuri valmis keevitada mingite jooniste--mõõtude järgi ning siis see kontrollava sinna sisse teha ja see võistluskõlbulik? Toru millest teha ka oma valik või see peab ka mingi FIA kõlbulik olema?
...
Autor: Tarmop
18.06.2008 00:22
No kõik on kirjas tegelikult....turvapuuri materjal peab olema külmtõmmatud terastoru.
Ma lugesin selle rallikrossi teema veelkord läbi kuid mina seda ise puuri tegemise tingimusi või selliseid ei leidnud. Kui keegi oleks hea ja paneks siia mingi lingi või kirjutaks, et kust saab sellist toru ( umb 50mm diameetriga ) ning mis hinnaga ja, et kuidas see puur ikkagi keevitada tuleb oleks väga tänulik. Elan ise saaremaal ja mandrile keevitusse tuua pole hetkel võimalik autot.
..
Autor: Prommi
18.06.2008 08:33
Teil seal saaremaal ju sõitjaid küll. Ega sind siin foorumi teel nüüd puuri ehitama saa õpetada. Mine otsi parem mõni kes tegeleb antud alaga sealt saare pealt ülesse. Saad kindlalt asjalikumat nõu kui siit. Äkki õnnestub isegi mõnda puuri enda silmaga kaeda ja näha mismoodi on tehtud. Kui sa aga nii väga tahad jooniseid siis autospordiliidul on välja antud selline tänuväärne raamat, "Võistlusreeglistik" 2008 oli vist. Seal on sees igasugu vajalikku informatsiooni mida peaks teadma autosportlane. Ja ka sinu küsitud puurijoonised on seal olemas.
..
Autor: villu
18.06.2008 13:14
Hindan täielikult võistleja soovi ise ehitada, kuid siiski natuke manitseksin, et vähemalt esimese puuri võiks lasta teha proffessionaalidel. Seal on nüansse, mistõttu lõppkokkuvõttes ei pruugi ise ehitamine üldse mitte odavam tulla. Ohutusalastele asjadele võiks pisikese investeeringu alguses teha. See, et auto ei ole kohe alguses nii kiire, see ei ole nii hirmus viga, kuid kui ohutusalaselt on teadmatusega natuke puusse pandud, siis võib tehniline komisjon hommikul tagasi saata või siis kui nemad tähele ei pane ja mingi kokkupõrge peaks olema, siis võib see valusalt kätte maksta. Seega soovitan, et otsi teadjad mehed Saaremaalt üles, telli neilt ehitus. Arvatavasti lasevad nad ka lubavad kõrvalt vaadata ja siis edaspidi juba ehk oskad ise teha..
Ok, aga kas saaremaal on ka kohti, kust seda toru osta saab ning palju sellise toru meeter maksab? ( Kui keegi on endale lasknud keevitada või ostnud lada millel puur sees võiks anda umbkaudse cm arvu, et palju seda toru vaja läheks. )
Taako - kas täiesti võistlusvalmis auto või siis ainult kere koos puuriga? Vaja läheks ainult puuriga kere sest kohe terve võistlusvalmis auto ostmine läheks liiga kalliks.
...
Autor: Tarmop
18.06.2008 19:37
mu meelets eestis ainult 2 kohta müüvad seda ja need kohad on vist Tallinnas kui ma ei eksi.meetri hind on üle 100eek.Arvetsama pead vähemalt 20m,kuigi tõenäoliselt läheb teda rohkem.Oleneb mida sa teed(struttbarid,karbi kaitsed)
jah,Sauelt saab korraliku Rootsi külmtõmmatud toru.
Nii
Autor: Puuks
20.06.2008 17:09
Soovitan soojalt ise mitte tegema hakata pärnus on mees kes sulle puuri 7-10 kiloga valmis teeb tema käest saad istme ja vööd ka veel kui vaja sabelti omad ise lasin seal teha ja väga OK