Aeg lendab armutu kiirusega ja oleks õige aeg arutada vähe teemadel, mida järgmise aasta superkrossi karikavõistluste üldjuhendis parandada. Oodatud on sisuliselt täiesti uued ettepanekud kui ka sõnastuste parandused (et vältida võistlustel erinevate tõlgenduste osas vaidlusi). Kõik ettepanekud vaadatakse korraldajate poolt läbi ja kui see on teostatav ja suurem osadele vastuvõetav, siis saab ka tuleva hooaja üldjuhend selles osas täiendatud.
Autor: Okivonsuur
31.10.2006 20:20
Noorteklassi poolitamine nüüd küll hea idee ei ole.Hooaja lõpu poole oli see klass konkurentsitult arvukama osavõtjate arvuga ja pakkus publikule rohkelt naudingut ja usun et sõitjatele endale ka pinget. Muidu jälle kakas klassi juures kus on 6-7 võistlejat klassis.Niigi lisandub Moskvichi klass kus alguses kindlasti vähe võistlejaid. Kes tõesti rohkem tahab ja finants võimalust on autot aretada, sellel on ju praegugi võimalus sõita vabaklssis. peksupoisteks nad ei jääks seal oma sõidu oskustelt,vähemalt noorte klassi esiots mitte. Eriste mõtle pealtvaatajate peale ka mitte ainult sõitjatele
Ettepanekud
Autor: rallipoiss
26.10.2006 23:17
Auto hinna võiks tõsta 50-70 tuhandeni.Noorteklassis jätta ikka üks klass, kui mõni noor tahab auto aretada siis sõitku vabaklassis.Auto kaal võiks olla rallikrossiga sama.Kui juhendis on noorteklass kuni 15, siis kui hooaja keskel saab 15 peaks üleminema juunjoritesse või minema kohe hooaja alguses juunjorite klassi.
ma siis selgitan natukene minu poolt artikli kommentaaris pakutud punktitabeli "reformimise" ideed. Mõte selles, et maha ei läheks mitte 3 suvalist etappi, vaid iga "ala" (kross, ringrada jne) üks halvem etapp. kui natukene arvutada, siis päris nii ka ei ole, et olles võitnud näiteks kaks ringraja-etappi saad juba kolmandal "viilida", sest maksimumtulemus käes. ise jah ei saa punkte juurde teenida, aga konkurendilt saab neid vähemaks võtta. hooaja keskel ju ei tea, milline on lõpptulemus ja 2-3 punkti võib olla lõpuks väga otsustav. Näide: sõitja A võidab ringrajas 2 etappi ja teenib 30 punkti. B on kahel korral teine - 26 punkti. Aga kui A kolmandal ringrajaetapil ei osale, ja seal võidutseb B, siis saab tema ju 13+15=28 punkti. teine pluss on minu arvates asjal see, et mõne mehe ilmselgel üleolekul ei saa tema hooaeg liiga vara otsa; või vähemalt säilib ka temal ja publikul huvi viimaste etappide vastu. praegu võiks ju nii mõnigi mees 3 viimast etappi sõitmata jätta, minu pakutud süsteemi korral aga nii ei saa juhtuda, peab 3-st viimasest ka ikka 2 sõitma, kui ülekaal just liiga mäekõrgune pole. põhimõtteliselt sarnast punktisüsteemi kasutatakse näiteks autokrossi EM-il. seal läheb 2 etappi arvestusest välja, aga neist üks hooaja esimesest ja teine teisest poolest. peast ei mäleta, aga kusagil juulis oli tabelis kriips vahel, algas siis "teine poolaeg".