Iseenesest ju õige otsus lõpuks ära keelata Competition Only rehvid rahvaspordis, aga sõnastus otsuses jätab tugevasti soovida, mis omakorda annab jälle miljon tõlgendamisvõimalust ja kus jumala asemikuks saab tehnilise komisjoni liige:". Rehvid, millel on E- ja/voi DOT- markeering, kuid mis mustrijooniselt ja/voi konstruktsioonilt (sh kummisegu) on kruusarehvid voi voidusoidurehvid, on keelatud (nt Toyo Proxes R888 ja RA1; Michelin Pilot Sport Cup; Hankook Ventus RS3 ja RSS; Avon ZZR jmt) http://autosport.ee/sites/default/files/EAL_Rahvasport_rehvid.pdf Huvitav, et sama teemat on arutatud 2013 ja siis jõuti järeldusele et "Rehvipiirangut mitte rakendada tulenevalt pädeva kontrollimissüsteemi puudumisest." Totaalse muutumise eri on nüüd läbi tehtud lõpuks. Kas erinevad teh.komisjoni liikmed saavad eraldi ühise koolituse, milline muster meeldib neile ja milline mitte? :)
Olen täiesti nõus, et tänavarehviga saab ka sõita. Võitsin ju mina Vasalemma sprindi suvel Hankook tänavarehviga. Simunas sain 2010 a suvel kohe 3. aja M+S talverehviga, kaotades Supsile vaid sekundi. Aga siiski- puhtalt fiilingu pärast on palju mõnusam, kui all on Misu kruusakas või Avoni slikk. Pruugitud sportrehvid ei maksa nii palju, aga fiiling nendega sõites on suurem. See ongi vahe. Isegi, kui ma ässadele nendega rohkem kaotan.
on kehtestatud võistlusklassi ühtlustamiseks. Kellele ei meeldi, ärgu sõitku. Tehnikaspordis on tulemus otseselt seotud investeeritud raha summast. Hästi vedrustaud korraliku rehviga on võimalik imesid teha. Selleks pole vaja 4 veolist autot. Lisaks on vaja trenni teha!Vaadake Saaremaa ralli üldseisu peale 4 katset.