Kuulsin hiljuti et heade rehvidega enam võistlema ei lastagi. Ehk siis Nokian, Gislaved, Michelin, Continental rehvid ei sobi ,kuna on kasutatud uuenduslikku tehnoloogiat. Eri kõvasulami kujuga naaste. Ometi on need euroopas tehtud, järgides kõiki EU norme ja reegleid ning on tänaval lubatud.
Kas poleks aeg need ürgaegsed reeglid üle vaadata ja pisut kaasajastada?
kuid kas keegi oskaks ütelda konkreetseid marke? või on kuskil olemas mõni võrdlus tabel?
...
Autor: Tarmop
08.02.2011 14:30
Viimasele: Samad rehvid, mida teema autor mainis...
Aga nõustuda tuleb kõigi teistega. Mis moodi saab EAL nii teha? Jäärada kui iga mehe üritus on mõeldud tänavarehvidele ning kõikide nõuetega kursis olevaid naaste ei ole võimalik lihtsalt keelata. Kui seda ka üritataks teha, oleks umbes 70% võistlejate poolt õigusega kisa lahti.
aga millised rehve siinsed inimesed soovitavad? oleks plaanis mõnest võistluselt osa võtta.. aga millised rehvid osta?
tehasenaastuga rehvid
Autor: morelos
08.02.2011 08:47
niipalju kui ma aru olen saand, siis peab vastama liikluseeskirjale ja tehaserehvid peaks seda ju olema.kuigi jah mul olid gislavedi ovaalnaastuga rehvid, mille naastu kõvasulami läbimõõt oli ühtepidi 2, teistpidi 3mm, niiet ühtpidi üle lubatud 2,5mm piirist.võta siis kinni kas sobiks :D. kuid oli originaal tehase naast ja kaal oli õige, niiet mingit ütlemist ei tuld. vaatama peab ju ikkagi siis, kui rehvi ise midagi liimima hakkad.nii olen mina aru saand :D
Autor: uraalikas
08.02.2011 00:24
Sõitjatel, kes reeglite lugemise asemel kuuldustest erutuvad, on ikka kalduvus pöörast paanikat tekitada. Reeglites pole määratletud naastu kõvasulamist südamiku ristlõike profiil. See võib olla samahästi nii kandiline kui ümmargune.
Kust sa seda kuulsid? Mis kuju on kõvasulami kujuga naast??? Memmed on saunas sulle miskit eriti imelikku rääkind:) Kusagil pole öeldud mis kujuga naast on, oluline on kaal ja kui palju rehvist välja ulatub.