Mis puutub Janka sõiduoskusesse, siis selles ei maksa kahelda - ta loputaks konkurente ka siis, kui tal tehnika nii hea poleks. Ja vaadake kasvõi tema kehakuju - ta on tugev, hokimängijana vastupidav. Seda lootust ka pole, et ta ära väsib ning lõpus eksima hakkab. Mis tehnikasse puutub, siis meil võib jääda mulje, et see kipub tal lagunema. Mullu kukkus tal Varstus kardaan alt ja tänavu sama lugu. Aga ta pole nende kahe sõidu vahel remonti teinudki, ta ise rääkis, et vahepeal oli 15 võistlust ilma katkestuseta! Tehke järgi! Kozlovskise auto headus peitub ikka tarkades meestes, mitte jumal teab milles. Juba tema isa sõitis ja isa on tal senimaani asjaga seotud, kuigi ilmselt jagab Janis ise ka värki. Mees on lihtsalt andekas mees, kasvõi selline fakt, et kohe oma esimesel sõidul oli ta kolmas (aga tol ajal oli Lätis veel 20 krokodilli rajal). Ja täiesti teemaväliselt, aga tehke seegi asi järgi: mullusel peol võitsis Kozlovskis kõigi eestlaste ees väikese improviseeritud mälumängu, tänavu jagas 2-3 kohta. Ja küsimused olid ikka pigem Eesti kesksed...
aivar mõni postitus tagasi sa ütlesid et see koosolek ei otsustanud midagi see on vaid nõuandevorgan, see selleks, kuid kahjuks jah ei õnnestunud varstus kohal olla kuna minu perekond suurenes esmaspäeval, teiseks ei olegi meil arvamust et vanasti midagi ei aretatud, tean mehi kes juba sellel ajal sõitsid torukollektoritega ja oli muudki tehtud aga lihtsalt asi oli rohkem selles et kes kui palju oskas originaal osadest midagi aretada ja ehitada. Tahad konkreetset näidet, kindlasti karbussid võiksid olla Gaz auto omad ikkagi, muidu suured rahakad mehed tellivad kusagilt endale kolme või nelja kõriga ameeriklaste karpad või jumal teab mida veel sinna aga need kellel sellist raha ei ole sõidavad ikka originaalidega, ja samas annab ju ka Gaz originaalidega nii mõndagi teha kasvõi siis Tsaika oma peale panna!! Samuti käigukastid, see on ikka asi mis annab väga suure eelise, ja on ju ringkondades teada et neid tehakse päris palju ümber ja see on päris kallis asi. see asi võiks samuti olla originaal ja vanemad mehed räägivad et seda on väga lihtne kontrollida! ja sa küsid et kes keelab praegu paberit kirjutamast ja kontrollitakse, aivar......ei taha ju teise peale näpuga ka näidata ja kellelegi kaevata!! ja kui oleks kõik originaal osad siis oleks juba hea vaadata et kes ja mida siis suudab aretada ja välja mõelda nendest asjadest!! rahakamad mehed võivad ka siis ju Tsaika peale panna.........see ka Gaz oma ju. to bagimees: 51 bagi hakkan sõitma, masin oli juba varstuks korras aga pere suurenemise pärast ei saanud osaleda! aivar samuti võiks ju kontrollida blokeeringu olemasolu......tean väga mitut bagi mis seda kasutavad, aga keegi ju ei kontrolli seda kuigi see on sõidu aeg isegi pimedale näha(eriti Varstus) kes kasutab ja kes mitte!! Talvesõ
...
Autor: ritsikas
28.09.2007 11:17
navigatorile Kõigepealt palju õnne pere suurenemise puhul! Aga selline ääremärkus, et mida sa tegid siis 51-mootoriga bagi, kui juba tahad tehnilisi tingimusi muuta. Valinud siis 53-klass, kus tingimused palju jäigemalt paigal ja ümbertegemise võimalused suht väikesed.
suurimad tänud, nimelt miks ma ehitasin 51 oli see et 53 mootoriga ei ole mitte mingit varasmat kokkupuudet ja bagi raam mille ostsin oli juba tehtud 51 moto jaoks.