|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Villu Teearu
22. august 2007 7:47
Tagasi
Trüki lehekülg
Pärnu superkrossi säravaim täht oli Karl Raudsepp
Kommentaare lisatud:
5
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
rispiter
, 23.08.2007 11:18
Kuna 02.09 SK etapp on plaanitud pidada koos veoautode autokrossi etapiga kus punktitabelit vaadates võib rajale tulla kokku kuni 20 veoautot ja veobagi siis julgen kahelda selles, et rada ka päeva otsustava faasi ajaks veel sõiduautodele läbitav on ning võidusõitjad saavad sportliku mõõduvõtmisega tegelda mitte ei pea kraatrite vahel laveerima, et üldse auto tervelt lõpuni tuua.
juhan tuhk
, 23.08.2007 11:46
ka finišeerimine on üks osa võistlusest :-)
aivar
, 23.08.2007 12:01
rispiteriga täitsa nõus - mis sest rajast saab? veokamehi sõiduautode jäetud vaalud eriti ei häiri, hullematki nähtud, aga sõidukameestel võib bagide jäetud rööbastes ukerdamine küll närvi mustaks ajada. ja bagisid-veokaid tuleb kokku 40, kumbagi umbes 20, kuidas me võistlejate parklasse ära mahume? või on Taali, väljaspoole rada, mõni uus parkla rajatud? kui ei, siis tasuks sellele mõelda, veokamehed saaksid vajadusel olla ka raja ja jõe vahel. Raja keskele me küll ära ei mahu, sinna tekib probleem juba 40 veoka/bagi ja teenindava transpordi mahutamisega. Ok, sõidukad-bussid saab ka eemale jätta, kuid kogu kola (rehvid, varuosad) kusagile eemale juba ei vii.
rispiter
, 23.08.2007 13:57
Eks raja ettevalmistus ja ka jooksev hooldus sea korraldajale hr. Eristele isikus kõrgeid kohustusi ja nõudmisi ning lähiaeg annab arutust kuis sellega toime tuldi, kuigi ma ei üllatuks kui selgub, et on mindud nn. "säästureziimi" teed, mis iseenesest muidugi ei tohiks sündida. Loodame muidugi ikka parimat!
rokman
, 24.08.2007 10:50
mina ausalt öeldes kardan ka seda etappi:S:Skui rallikross oli kooos bagidega siis ju lagunesid isegi mõned bagid ära.Täitsa pael
|
1-20
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
28.09.2024
Leedus Utena rallil juhtus traagiline õnnetus
28.09.2024
Ott Tänak lõpetas Tšiili ralli avapäeva liidrikohal
27.09.2024
Kodune rallikrossihooaeg lõpeb laupäeval Laitses
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
26.08.2024
Paide ralli 2024
(
0
)
28.07.2024
M-Sport Ford WRT test 27.07.2024
(
0
)
23.06.2024
Drivestonia 2024
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
18.08.2024 07:56
CROSSKARTIDE RALLISPRINT 2024. 4 Etapp. Kehala.
(
0
)
11.08.2024 22:42
Rally Cēsis 2024
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.