motary,
03.04.2007 12:12 |
|
krt küll :( Nüüd peab soomlastele kõvasti pöialt hoidma, et edaspidi paremini läheks |
juhan tuhk,
03.04.2007 09:15 |
|
lugupeetavad targad- teil on on õigus, otseselt klaaside paksus ei mõjuta auto kiirust; küll on selle 0,5mm-ga võimalik saada päris mitu kg kaaluvõitu. minu andmeil olid Fordid eelmisel aastal ca 20 kg ülekaalus. laupäevaste uudiste põhjal võib öelda, et nüüd on saadud miinimumi peale... klaasidelt 0,5mm, kere plekilt 0,1 jne ning tulebki õiges kaalus auto. |
KaaK,
02.04.2007 22:30 |
|
huvitav kuda sellise asja peale üldse tuldi et seda kontrollida. |
Taavigolf,
02.04.2007 21:31 |
|
Palju õnne FIA tehnikutele. Olete jälle ära hoidnud järjekordse rämeda rikkumise. Sõitke bussiga kurat. Kahju vaid sellest kui need 5 minutit maksavad mõnele mehele MM tiitli. |
gusti001,
02.04.2007 21:12 |
|
täiesti mõttetu |
smartass,
02.04.2007 18:42 |
|
krdi paberitel võistlemine |
urueesel,
02.04.2007 15:33 |
|
wrc.com andmetel on kohustuslik aknakattematerjali paksus WRC-autodel 3,5 mm, Fordil olevat aga kasutatud 3 mm paksust. Seega karistuse said FIA tehn tingimustele mittevastavate autodega võistlemise eest Grönholm, Hirvonen, Latvala, Henning Solberg, Wilson ja MacHale. |
ebola,
02.04.2007 15:29 |
|
ei kommentaari huvitav kas aprilli nali siiani üleval või on asi tõesti nii |
|