|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
07. november 2005 16:23
Tagasi
Trüki lehekülg
Eesti Autospordi Liit alustas rahvaralli reformimist
Kommentaare lisatud:
92
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
61-80
|
81-100
|
Mann
, 07.11.2005 23:13
...naisteklassi surm....
kaspar1980
, 07.11.2005 23:13
Ja mis siis mossemehed peavad tegema?Nende kiirus niigi teistega võrreldes aeglane ja kui veel torbikute vahele sõitma aetakse siis pole asjal enam tõesti mõtet.
ärge vinguge
, 07.11.2005 22:54
väga hea idee,lõpuks hakkab midagi liikuma :)
to lips69
, 07.11.2005 22:18
Aegunud homologeeringuga võib kasutada (isegi suures E-s).
Ei saa aru, miks vingutakse ? Väga hea idee ning tore, et EAL asjaga tegeleb:) Ja nagu öeldud, kui kellelgi on mõistlikke ideid, miks mitte siis praegu neid EALile teele saata.
Kaarel
, 07.11.2005 22:17
Muidugi on kahju, et rahvaralli sellisel moel nagu ta siiamaani on olnud kaob, aga ega muud teha kah ei ole. Masinad on ikka väga kiireks ära ehitatud. Ainus asi, mis selle uue varjandi juures ei meeldi, on see osavõtu tasu 1500-2000kr. Võiks ikka vähe odavam olla!
to tm
, 07.11.2005 21:47
sinusugune peaks jah järgmine aasta kõike seda kõrvalt vaatama.
lips69
, 07.11.2005 21:41
Minu meelest on see normaalne,et tava autod ilma turvapuurita võiksid sõita aeglaseid vigursõite. Paljud sõidavad igapäeva sõiduautoga ning ei soovi autod nii väga lõhkudagi. Kes soovivad rohkem elamusi ja riske need näevad asja nimel vaeva ja teevad valmis spetsiaalauto ja lähevad kiiremasse E2 klassi. Mõistlik on see, et peab olema turvapuur. (Kasutan ka ise rahvarallis puuriga autot).Kasutada võiks aga istmeid ja rihmasid mille homologeering on lõppenud sest see hoiaks tunduvalt kulutusi kokku.
dude
, 07.11.2005 21:39
Juhiks võistlejate tähelepanu asjaolule, et praegu ei ole õige hetk viginaks, vaid konkreetseteks ettepanekuteks, kuna häid ja arukaid ideid EAL päris kindlasti arvestab.
Tahaks hakata sõitma ...
, 07.11.2005 21:18
...aga kalliks läheb ja pole vaja öelda, et ära siis sõida jne. Puur, kombed, kiivrid ja muu turvalisus ok. Kallid osavõtud ja lühemad katsed ei ole ok. Võin küll eksida, kuid kas nende kahe asja (E2 ja senine RR) vahel kompromissi ei leia. (Praegune idee on sportralli ja senise RR kompromiss)
Miks mitte teha turvalisus kohustuseks ja muu jätta samaks?
S
, 07.11.2005 21:10
Igastahes üks pull värk...
kas sisi nüüd need tvalised rahvarallid jäävad katsed kuni 1 km pikkuseks..aga ma loodan et sisi nad alla 7-800 meetri ka ei jää
ja neid ju võib ola se juures rohkem kui 10 näiteks 12 umbes.
pealegi kui nüüd tuleb õige rahvaralli tgasi sisi jääb ikkagi see mõte nagu 1 rahvaralli peab olema et seal on täpsus osavus ja arusaadavus kõige enam rolli mängivat...mitte teem akui võimas mootor ja kus -milline kiiruskatse on ja kui pikk see on ja kas seal ikka saab täiega panna..selleks nüüd sisi ongi väga he auus E2 liiga...
loodame et vaesaemad mehed saavad nüüd omavahel paremini konkureerida.....oleks küll hea
to kaarel45
, 07.11.2005 20:35
ei tasuks ära unustada, et võistlemine EI OLE kohustuslik. seetõttu ei tasu pahaks panna, kui leidub kontingent, kes seda soovib turvaliselt teha
epsum
, 07.11.2005 20:26
Kas siis tuleb veel 100+ autot rahvarallidele, kui see kurikate vahele läheb? Kui isegi praegu Ditmani mõistes kiirele koolisügisele jõudis 93 autot?
M
, 07.11.2005 20:20
Tõesti, see 1km piirang tundub ebareaalne. Raplas peaks siis poole kardiraja tiiru peal katse ära lõppema või? :)
OK, tõsisemalt läbi mõeldes, võiks see piirang olla 3 km näiteks. Suurema kaifi jahtijad liiguvad siis E2 ja ülejäänutele jääb ka mingi sõidurõõm.
to epsum
, 07.11.2005 20:12
Aga nimeta palun mulle mõni korraldaja, kes viitiks korraldada nn. poolpika ralli, kus on nii 20 osalejat? Minu tagasihoidlik arvamus on, see et korraldajaid leidub pigem nn tava rahvarallidele, kus on stardis 100+ autot.
Aga mõelge loogiliselt, miks ECO ei läinud käima?.. pakun, sest oli kaks dubleerivat sarja ja kuna rahvarallis olid teh,tingimused vabamad, kontroll lõdvem ja maksud väiksemad, miks olekski pidanud ECO käima minema?eesti on selleks liialt väike, et korraldada kahte dubleerivat sarja.
Huvitav, kas lihtsam on teha uus kui saada käima vana??.. ECO-t siis mõtlen.
kaarel45
, 07.11.2005 20:08
mina sõidaks heameelega neid nn. "pssekeeratud rahvarallisid"!
ainult sellest ühe kilomeetri piirangust ma ei saa aru. milleks see vajalik on? saab ju kiirust piirata. üksik kurviline kilomeeter saab ju nii kiiresti sõidetud, et ei saa nahka, rääkimata rehvedest veel soojakski. ja ega mingi kaheksakilomeetrise lisakatsete kogupikkusega ralli pärast ei viitsi kodust eriti kaugele võistlema ka sõita...
et härrased, mõelge veel veidi, enne kui selle ühe kilomeetri piirangu seate!
mil
, 07.11.2005 19:56
Olen ise rahvarallis "katuse" teinud, jumal tänatud, et puur oli sees autos. Pooldan 100% muudatusi, sest ega see ka norm pole, ei 17 aastased sõidavad VR6 volkaritega........ Ei ole vaja ju oodata õnnetusi, et SIIS muudatusi tegema hakata....
Jõudu EAL
Rasmus
, 07.11.2005 19:13
Kallid kodanikud, te võiksite ükskord ometigi aru saada, et kogu see reform on sõitjate endi turvalisuse tagamiseks!
Pole kahtlustki, et lihtsam-odavam-ägedam oleks ka edaspidi metsavahel kiireks tehtud tänavaautodega paugutada. Kuid kahjuks laiutab meil vahva loogika, et käigukasti ja mootorisse võib vabalt paarkümmend tuhat matta, kuid korraliku turvavarustuse puhul on kõik kulutused üüratud ja vastuvõetamatud.
On vale oodata õnnetust, et siis asju muuta, ning see, et siiani ühtegi õnnetust pole olnud ei tähenda et süsteem töötaks!
Edu ja jõudu EALile!
asjapulk
, 07.11.2005 19:10
ei saa aru vingujatest. pakuks välja et kui hetkel tõsta tartu rr osavõtumaks 2000 peale ei kahaneks oluliselt osavõtvate ekipaazide arv... mis teile siis asja nii hirmsaks teeb? natuke rohkemate kuludega saad tõsiselt sõita ikka ju. Puurid on ju enivei 60-70 autos, kiivrile on vabadused lubatud (kõvad mehed sõidavad niigi peltori kiivritega:D), kombe ka suht vaba, istmetele samuti vabadus kehtestatud, litsents 500EEKU, mõne klubi alla ikka sõitma saad ilma reg.litsentsi tasu maksmata. Ehk siis praeguse "spetsrahvaralli" auto juures ei tule sisuliselt midagi muuta - ja nagu igal pool juba öeldud on - jätke xxxkilone käigukast ostmata ja investeeerige turvalisusse, küll jõuab selle käigukasti ka kunagi siis osta
to tm
, 07.11.2005 18:53
töötavale asjale vesi peale? palju oleks järgmiseks hooajaks korraldajaid, arvad et keegi on õnnelik kui kiirabi laks käib või mis veel hullem keegi kabelisse sõidetakse´.
ex
, 07.11.2005 18:27
Ma ei ole täielikult kursis teemaga, kuna olen olnud mõned aastad eemal autospordist, nii et vabandan kui teemast täiesti mööda panen. Olen oma silmaga näinud õnnetust, kus rallikas (puuriga) tegi õnnetuse. Vaatepilt oli suhteliselt kurb ja auto läks mahakandmisele. Õnneks pääsesid nii juht kui kaardilugeja õnnelikult. Kui oleks tegu olnud tavalise autoga oleks õnnetus lõppenud palju palju kurvemalt. Tean, et kiirused autorallis on suuremad kui rahvarallis, aga viimasel ajal on rahvaralli kiirused kasvanud märgatavalt ning oht on läinud suuremaks. Mina olen täiesti poolt, et ka rahvarallis peaks autol olema turvapuur. Sest oleme ausad, turvalisus eeskätt. Need kes tahavad oma võimeid suurel kiirusel proovile panna võiksid seda teha jääraja võistlustel. Vähemalt nii olen mina teinud ja oma sõidurahulduse ka sealt kätte saanud. Soovitan seda ka teistel provida. Kuigi rahvaralli on ka üpris kallis lõbu, vähendaks turvapuuride kohustuslikkus veelgi osavõtjaid. Aga kellele meeldiks nn platsisõitu kummide vahel teha. Lepime sellega, mida EAL välja pakub. Minu arvates on pidevalt selline seis kus kord on saba lahti, nokk kinni ja siis jälle saba kinni nokk lahti.
|
1-20
|
21-40
|
41-60
|
61-80
|
81-100
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
25.06.2024
Euroopa meistrisarja punkte asub püüdma 51 võistluspaari
25.06.2024
Katrina Mathiesen saavutas superkrossisarjas esimese võidu
27.06.2024
Eestlased võistlevad sel nädalal Euroopa eri paigus
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
23.06.2024
Drivestonia 2024
(
0
)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur
(
0
)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024
(
0
)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas
(
0
)
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland
(
0
)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024
(
0
)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla
(
1
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.