|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
rally.ee
25. oktoober 2004 22:51
Tagasi
Trüki lehekülg
Uuel ralliaastal rahvuslikus rühmas vaid üks meister?
Kommentaare lisatud:
28
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
Murelik fänn
, 26.10.2004 09:44
Super õige mõte - lõpuks liigub asi kuhugi.
Seda ideed olen kuulnud mitmegi Eesti praeguste ja endiste tegijate suust.
Samas lisaks veel kuna Eestis ona ainult üks korralik 4wd A-klassi autol võistleja + üle lahe külalis võistlejad, kas siis on mõtet pidada meistrivõistlusi selle klassis. Wrc autosid on ilus vaadata - las võistlevad ralli üldvõidule kui ralli korraldaja on selle klassi juhendisse lisanud. (Masendav on vaadata kuidas A-meister saab pea igal katsel N-klassi autode käest peksa). Sellega tõstaks suure 4wd N-klassi konkurentsi ja hoijaks kulutusi madalamal - saaksid keskenuda ka treeningutle mitte ainult võistluselt võistlusele. Rohkem võistlejaid klassis seda pingelisem ja huvitavam vaadata ja seda rohkem areneksid ka meie võistlejad. Eestil oleks kiirelt vaja uut Raidamit
urueesel
, 26.10.2004 09:40
"to justjust" Tuleval hooajal tõenäoliselt tuleb piirang ka välisvõistlejatele. Et kes ikka tahab Eesti meistrikatel kihutada, maksab 500 EURi ära ja peab mingi 3 rallit kindlasti kaasa ka tegema. Eks see selgub mis komitee novembris otsustab.
justjust
, 26.10.2004 09:32
Minuarust ka on neid meistreid liiga palju. Kui ühe klassis midagi ei saavuta võtad teise mootori ja teises klassis ikka antakse. Pärast on nii et igal mehel kes oskab autoga sõita on kapp karikaid täis. Tiitli eest peaks ikka võitlema ja kui ta lõpuks siis tuleb siis peab ta olema suure väärtusega. Sama lugu on teiste ja kolmandate kohtadega. Ja see mahavõtmise lugu.. Sellepärast meil siin välismaalased ruuluivadki et nad ei sõida kõiki etappe aga katki pole midagi sest liit soosib neid. Eestlased ise kes sõidavad rohkem neid justkui karistataks selle eest et palju sõidavad ja püüavad.
S
, 26.10.2004 05:22
Mõnel "nof"-il pole üldse ette kujutust!!!!!!
NOF-Võiks lugeda WRX ridu......just täpselt kes kohale tuleb on ka meister!
Krt 2 meistrit on meil rallis eestlasi..ülejäänud väljamaalased.Igaleühele antakse igalpool meister-selline asi jääb ära!
veel üks kriitiline
, 26.10.2004 00:48
... otsustamist vajav asi lisaks kahe etapi nihutamisele (et ei katuks lätlaste etappidega) on veel tutvumisrehvide temaatika.
VÄGAGI vajalik oleks sätestada ÜHESELT rallikomitee poolt tutvumisrehvide reeglid ja mitte jätta seda teemat korraldajatele rahakogumis auguks. Eesti sõitjatel ei ole nii palju pappi, et iga ralli lõhkuda 1-2 tänavarehvi - seepärast on vajalik lubada vanade kruusrehvidega tutvumine - kas või piiratud MAKS mustrisügavusega. JUTT et kõik sõidavad tavliste kummidega mööda kruusateed on lihtsalt vihastamapanevalt võhiklik - ma tahaks näha neid "tavaliiklejaid tavarehvidel" sõitmas 400 km päevas mööda kruusateid nii et ukski kumm ei lähe katki ega muhku - minge sõitke kas või paide karjääri katse või rakveres lausa 4 katset või matsimäe või... ahh ei viitsi end vihastada...
wrx
, 26.10.2004 00:27
lahe... mulle meeldib... muidu on nii, et kes kohale viitsis venida, on kohe ka meister...
ok
, 25.10.2004 23:28
See on hea idee, siis on võidul suurem väärtus. Täna on see madal.
nof
, 25.10.2004 23:02
see polek küll hea idee,las jääda ikak samaks nagu on,pealegi tooks see vähem osavõtjaid kohale...
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
28.09.2024
Leedus Utena rallil juhtus traagiline õnnetus
29.09.2024
Eesti meistrid selgusid keerulisel võistlusel Laitses
28.09.2024
Ott Tänak lõpetas Tšiili ralli avapäeva liidrikohal
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
26.08.2024
Paide ralli 2024
(
0
)
28.07.2024
M-Sport Ford WRT test 27.07.2024
(
0
)
23.06.2024
Drivestonia 2024
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
18.08.2024 07:56
CROSSKARTIDE RALLISPRINT 2024. 4 Etapp. Kehala.
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.