|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Teele Sepp
30. august 2003 18:45
Tagasi
Trüki lehekülg
Janek Minkovski: Rahvaralli on käesoojenduseks
Kommentaare lisatud:
32
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
arumaeisaa
, 04.09.2003 20:19
aru ma ei saa, ralli eesmärk peaks ju olema võit, esimene on parim, ülejäänud on sitemad ja ku k´mitte olla parim, siis järelikult ongi inimene sitem või auto sitem ja kui nii on, siis võiks ju olal parem auto või inimene??
jürrarrak
, 04.09.2003 20:22
No nii! Nagu ma aru saan, siis tegu on esikoha mehega??? Viskan pilgu rahvaralli üldseisule!
arumaeisaa
, 04.09.2003 20:23
ei sõidagi sellist asja, sest ei ole finantsi, et osta esikoha autoi ja muuga pole mõtet tegelda
jürrarrak
, 04.09.2003 20:27
Anna andeks mees, aga see on ikka väga vale arusaam asjast ning arvan, et kui kogemust pole, siis võiks ka oma kommentaaridega natuke tagasihoidlikum olla. Muideks Rahvaralli punktitabeli üldseisus on kümne sees 3 Lada Samarat ning ees on ainult üks VW Golf.
arumaeisaa
, 04.09.2003 20:31
aru ma ei saa, misk ärrituta, ma avaldasin oma arvamust
jürrarrak
, 04.09.2003 20:33
Kes siin ärritub. Lihtsalt ei tasu nii rumalat juttu ajada!!! on ju nii!!!
arumaeisaa
, 04.09.2003 20:35
no too siis üks põhjendus misk sõita sellise autoga millega tippu eoi saaks?
jürrarrak
, 04.09.2003 20:44
Nagu ma vist juba ennist mainisin sõidab igaüks vastavalt oma võimetele ja rahakoti suurusele. Minule meeldib küll vaadata, kuidas vene autod suudavad sõita välja võrdseid ning mõnikord isegi paremaid aegu kui näiteks golfid.
Kui kõvasti vaeva näha ning kannatada, siis küll tippu ka saab!!!
Nagu ma aru saan, siis ise kannatad sa oma mõttelaadi pärast enim. Mitte tähtsaim ei ole esikoht, vaid fiiling mida see kõik pakub. Esikohad on lihtsalt boonuseks mõnusalt veedetud päevale.
Teele
, 05.09.2003 00:31
tegelikult võiks selliseid teemasid arutada näiteks foorumis
väntvõll
, 05.09.2003 08:54
Kuulge, Jürrarrak ja arumaeisaa, te vist Minkovski konkud paistate olema, et siin keelt peksate. Huvitav vaidlus teil siin tekkinud: Samara versus Golf. Igal juhul Samaar, see on juba oma loomult nii kuradi kõva auto, et seda vist ei olegi võimalik laiali lammutada, kui mõistusega sõita. Samarast saab väga hea ja kiire auto teha ja mis peamine, sellega lähed ikka enamustel juhtudel lõpuni. Ja kui midagi teha tahad, siis saab korralikke osasid inimliku hinnaga. Kui tahad aga Golfist autot teha, köhid juba kordades rohkem pappi. Kui üldse lääne pill võtta, siis juba mõni riisikas, GTI Sunny, GT Celica, Corolla jne. Ise ilmselt Celica valiksin. Kui aga kaine mõistusega, siis kindlasti Samaari. Ja edu Minkovskile!!!
jürrarrak
, 05.09.2003 10:10
Samad sõnad...
to väntvõll
, 08.09.2003 11:16
eee.... päris nõus ei ole sellega et valida jaapanlane, sunny gti jupid on oioioi kui kallid ja pole saada kõigele lisaks kohapeal, toyoobikuga pole ka lood eriti rõõmsad (pole sobivaid ülekandeid jne.)
golfile on enamus pulki siiski riiulilt võtta ja hinnad ka mõistlikud, ning kogemust ehitamise alal ka eestis küll ja veel.
ja lisaks on golfi ehitus niivõrd lihtne võrreldes japoonlastega
kogu see jutt käib muidugi rahvaralli kohta, kui sportlikust jutt käib siis hakkavad ikka hoopis teised numbrid jooksma ja Samaar on väga õige lahendus sportlikku silmas pidades.
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
28.09.2024
Leedus Utena rallil juhtus traagiline õnnetus
29.09.2024
Eesti meistrid selgusid keerulisel võistlusel Laitses
28.09.2024
Ott Tänak lõpetas Tšiili ralli avapäeva liidrikohal
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
26.08.2024
Paide ralli 2024
(
0
)
28.07.2024
M-Sport Ford WRT test 27.07.2024
(
0
)
23.06.2024
Drivestonia 2024
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
29.09.2024 15:31
Samsonas Rally Utena 2024
(
0
)
15.09.2024 12:52
KEHALA KARIKAS 4. Etapp
(
0
)
01.09.2024 09:33
Eesti Maasikas Otep�� rahvasprint 2024.
(
0
)
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024
(
0
)
18.08.2024 07:56
CROSSKARTIDE RALLISPRINT 2024. 4 Etapp. Kehala.
(
0
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.