Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
17. august 2003 21:10
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

Markko Märtin: Meil on õnne vaja!

 Loe lisaks
Taas rallil võistelnud Märtin: seda autot oli lahe proovida

Ott Tänaku filmis on roll ka Sebastien Ogieril ja Markko Märtinil

Ralliauto, millega on kihutanud nii Märtin kui ka Aava

Markko Märtin - Michael Park Soome ralli finišis. Foto: Ülle Viska
Sel hooajal kaks autoralli MM-etappi võitnud eestlasest Fordi esipiloot Markko Märtin andis eksklusiivintervjuu Ford Rallye Spordile pärast Soome rallil saavutatud esikohta.

Sa olid üks favoriitidest enne etappi? Mis oli su tegevuskava enne rallit?

Plaan oli algusest peale hoiduda jamadest ja sõita nii kiiresti kui võimalik, kuid hoides autot teel.

Millal sa said aru, et sul on võidutempo ja kas olid üllatunud kui domineerivad te Grönholmiga olite?

Arvan, et see oli esimese päeva lõpus, kui sai selgeks, et oleme kahekesi samas tempos. On võimatu öelda, kumb oleks võitnud, kuid mulle sai selgeks pärast Marcuse katkestamist, et meil on võiduks väga hea võimalus.

Grönholmiga võitlesite iga katse finišini. Kas sa oled kindel, et oleksid suutnud ta seljataga hoida?

Ma olin kogu aeg läheduses. Olen kindel, et me oleksime võinud natuke rohkemgi pingutada. Natuke oli veel reservis. Laupäeva hommiku esimesed kaks katset sõitsime natuke liiga ettevaatlikult, kuid seda on raske tõestada seoses elektrisüsteemi probleemidega. Meil oli kindlasti sama potentsiaal, kuid meie tempo oli nii suur, et peaaegu igas kurvis oli eksimisvõimalus olemas.

Kui raske oli autot juhtida kui aktiivdiferentsiaal ei töötanud?

Nagu tavaliselt ilma diferetrsiaaliga, on autoga väga raske sõita. Juhitavus on väga puudulik ja korra olime peaaegu õnnetusse sattumas.

Kas sul oli ka halbu hetki?

Reedel oli selliseid hetki palju. Laupäeval oli ainus moment, kui diferentsiaalid ei töötanud ja see oli ausalt öeldes üsna õudne. Muidu läks kõik üsna ladusalt.

Eesti peaminister lendas kohale, et sind õnnitleda. Mida ta ütles?

Ta ütles - hästi tehtud!. Ma ei mäleta midagi muud. Seal oli nii palju inimesi ja ma olin sellest rabatud. Viimane 20-minutiline hooldus on mulle üsna ähmane.

Mis juhtub kuni Austraaliani?

Alates järgmisest nädalast hakkab jälle töö. Testin kolm päeva Hispaanias ja nädal hiljem on mul kahepäevane Michelini test Lyoni lähedal Prantsusmaal. Siis lendan Austraaliasse.

Kas meistritiitel on võimalik võita?

Matemaatiliselt on meil selle saamine võimalik. Ma ei mõtle sellele. Me lihtsalt vaatame, mis juhtub. Praegu oleks hull öelda, et me saame sellega hakkama, kuid see oleks unistamine, kui nii ütleksime. Astume ühe sammu korraga ja vaatame, kui palju õnne meil on - see on kõik, mis meil vaja oleks!

Vaata lisaks:
www.fordrallyesport.com

Artikli juurde
23.06.2024
Ralli on geenides nii Drivestonia korraldajatel kui ka seal osalenud autodel
Artikli juurde
25.06.2024
Euroopa meistrisarja punkte asub püüdma 51 võistluspaari
Artikli juurde
25.06.2024
Katrina Mathiesen saavutas superkrossisarjas esimese võidu
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
23.06.2024
Drivestonia 2024 (0)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024 (0)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas (0)
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland (0)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia