Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
17. veebruar 2014 20:02
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Aiko Aigro andis endast rallidebüüdil 70 protsenti

Paljudel rahvarallidel ja -sprintidel konkurente alistanud Aiko Aigro osales esmakordselt sportrallil, võisteldes Võrumaal peetud talirallil. Rallidebüüdil oli Lõuna-Eesti mehel roolida renditud Mitsubishi Lancer Evo 8.

Klassis E12 pakkusid esmakordselt konkurentsi Aiko Aigro ja Kermo Kärtmann. Aigro tunnistas, et sellega sai kahe inimese üks unistus täidetud: "Nii minu enda kui ka Kermo unistus täitus ja sai sõidetud päris ralliautoga! Ise ootasin hullemat, kui lõpuks välja kukkus."

"Valisime juba ammu selleks Võru talveralli. Aga nagu see talv juba on, siis ei uskunud, et peame nii keerulistes tingimustes sõitma. Aga mis ei tapa, teeb tugevaks. Usun, et kui me selle ralli saime ilusti sõidetud, siis järgnevad on sedavõrd lihtsamad!"

Aigro märkis, et temale oli sportralliga seonduv päris uus. "Pidin taas alustama puhtalt paberilt: auto on uus, kaartilugeja uus, piikidega pole sõitnud ja kiirused hoopis teised kui rahvaspordi üritustel," sõnas mees, kelle peamiseks eesmärgiks oli sportralli debüüdil finišeerida. "Kõik muu oli ainult boonus. Kui vahendid on piiratud, siis ei saa ka maksimaalse resultaadi peale sõita ja seekord sõitsimegi varuga ja õppisime tulevikuks," rääkis Aigro. Konkurentidega võrrelduna ehk turvalisemat sõidujoont valinud debütant tunnistas, et kuna auto tuli kindlasti ühes tükis hoida, ei andnud ta endast kõike: "Ütleks, et andsin 70 protsenti."

"Kõik sujus väga hästi, kui välja arvata paar väikest tehnilist jama autoga. Legendi saime kohe klappima ja üllatavalt hästi tuli ka Kermol lugemine välja, arvestades seda, kaua ta rallist eemal on olnud. Ärevaid hetki oli vast kõige rohkem kuuendal katsel, kui olid nii muutlikud rajaolud ja ei saanud sõitmisele pühenduda, vaid tuli keskenduda ainult auto teel hoidmisele. Selleks katseks olid rehvid ka juba täitsa väsinud. Ise sain naha korralikult märjaks seal."

"Ikkagi kõik läks lõpuks minujaoks väga hästi, et sellisel keerulisel rallil sai lõpetatud terve autoga. Usun, et tulemuse pärast ka ei pea häbi tundma," jätkas Aiko Aigro. "Latt sai nüüd tõstetud absoluudi 17. kohale ja ma arvan, et ega seda järgmistel rallidel lihtsam üle lüüa ei ole," viitas ta asjaolule, et plaanib tänavu veel korduvalt sportlikel autorallidel startida. "Aga et see üldse teoks sai, pean ma tänama oma toetajaid ja häid inimesi," lisas ta.


Foto: Rando Aav / rally.ee
Artikli juurde
22.08.2024
Paide rallile registreerus üle saja võistluspaari
Artikli juurde
23.08.2024
Karl Peder Nordstrand: pole kahtlustki, et tahame võita
Artikli juurde
24.08.2024
Paide rallit juhivad avapäeva järel norralased
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
28.07.2024
M-Sport Ford WRT test 27.07.2024 (0)
23.06.2024
Drivestonia 2024 (0)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
24.08.2024 23:00
HUMUS PAIDE RALLY 2024 (0)
18.08.2024 07:56
CROSSKARTIDE RALLISPRINT 2024. 4 Etapp. Kehala. (0)
11.08.2024 22:42
Rally Cēsis 2024 (0)
04.08.2024 22:16
RALLIKROSS 2024. 5 ETAPP . KEHALA (0)
27.07.2024 23:20
Crosskartide Rallisprint 2023. 3.Etapp . Raadi (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia