Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
28. september 2012 17:32
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Karikasarja liider plaanib Saaremaal kiiremini sõita

Eesti autoralli karikasarja liidritena A8 ja E12 koondarvestuses lähevad Saaremaal starti Allan Ilves ja Meelis Orgla. A-rühma Mitsubishil võistlevad mehed lubavad, et kiirus saab olema senisest suurem.

"Seekord lähen niisuguse eesmärgiga, et kiirust veelgi parandada," sõnab seni 21 rallil osalenud Allan Ilves. "Suvel Egon Kaur jagas veidi näpunäiteid ja teeme ühe testipäeva enne Saaremaad veel. Kasutan esimest korda ka võidusõidukütust, mis peaks auto veel reipamaks tegema." Uskudes juhi juttu, võivad nad sügisesel Saaremaal ehk isegi üllatada. On nad ju sel hooajal tasahilju tõusnud Eesti meistrivõistlustel absoluutarvestuses kümne parema sekka ja hõivanud liidrikoha Eesti karikavõistlustel klasside A8 ja E12 ühisarvestuses.

"A8+E12 liidripositsioon ei ole suur üllatus, sest enamik ei sõida kaasa täit hooaega," arutleb Ilves. "Absoluudi koht on ka loogiline, sest eesmärk on olnud lõpuni sõita kõik rallid ja pidevalt kiirust parandades. Ilma Estonia rallil ning Viru rallil aset leidnud tehniliste viperusteta võiks hooajaga päris rahul olla. Esiotsas on panused teised ja riskitakse rohkem - selge see, et eksimusi tuleb."

A-rühma Mitsubishi Lancerit rooliv Allan Ilves rõhutab, et osalt on edu aidanud tagada autot hooldav ettevõtte Brandex. "Auto on see hooaeg olnud väga hästi ette valmistatud," lausub ta.

Kaardilugeja Meelis Orgla kinnitab, et seeläbi on tehnilisi probleeme tänavu olnud vähem. "Kuna eelmisel aasta oli meil tehnilist ebaõnne väga palju ja korralikult sai sõita vaid Saaremaa rallil, siis selleks aastaks olid meil lootused suuremad. Tänavu oligi oli ebaõnne vähem ja katkestasime vaid ühel rallil. Paraku oli siiski paar rallit, kus oli ka tehnilisi probleeme - eriti just Estonia rallil, kus esimese päeva esimese katse kolmandal kilomeetril kadus turbo. Ralli esimene päev oli kõik üks ring ja ma usun, et Eesti ralli viimase 20 aasta pikim ring ilma hoolduseta. Seega tuli sealt väga suur kaotus ja lootus ralli heale tulemusele oli sellega kadunud."

Orgla jätkab: "Aastale tagasi vaadates võib öelda, et hea meel on tõusu üle kiirusetabelis. Rõõmu võib tunda selle üle, et meie endi vea tõttu ei ole olnud ühtegi katkestamist ja hea koht punktitabelis on toredaks boonuseks. Saaremaal tahame samuti ilusti lõpuni tulla ja nautida Eesti üht huvitavamat ning omanäolisemat rallivõistlust."
Artikli juurde
12.06.2024
Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas
Artikli juurde
11.06.2024
Rallikrossisõitjad pidid Piirojal hakkama saama vahelduvate ilmaoludega
Artikli juurde
13.06.2024
Rootsis näeb isa ja poja vahelist heitlust, stardis üks meie võistluspaar
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas (0)
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland (0)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia