Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
09. juuli 2003 18:34
Loe kommentaare (1)
Trüki lehekülg

Läti veobagid ärkasid ellu

 Loe lisaks
Taavi Pindis naases Smiltene krossilt esikohaga

Eesti veokamehed tegid Läti karikasarjas puhta töö

Ruusmann pääses otse finaali ja mahtus kümne hulka

Euroopa meistrisarja etapil stardib kolm eestlast

Bagihooaja avavõistlusel ei jõudnud ükski eestlane lõpuni

Eesti veokamehed tulid Smiltenest kaksikvõiduga

Läti veoautokrossi karikasari taandus kahele etapile

Lätlased juurutavad uut klassi – krossikardid

Bruno Leimanis veobagil. Foto: Heiki Vuntus
Kui hooaja algus paistis Läti veobagidele ja veoautodele päris nutune - lõnanaabrite võistluskalendris polnud neile masinatele mitte ühtegi sõitu - siis aja edenedes said vähemalt esimesed endale viie-etapilise sarja, kuhu oodatakse võistlejaid ka Eestist.

Kaks Läti võistlejat, isa ja poeg Leimanised, otsisid hooaja hakul võistlusvõimalusi Eestist. Nende kinnitusel on bagid ja sõitjad Lätis alles, kuid probleeme on korraldajatega - keegi ei taha bagimehi starti kutsuda. Leimaniste sõnul on Lätis 8-10 võistluskorras GAZ 51 klassi kuuluvat bagi ning 4-5 GAZ 53 mootoriga bagiautot.

Tänu sõitjate initsiatiivile on LAF-i krossikomisjon saanud korraldajatega siiski kokkuleppele ja koostatud on järgmine kalenderplaan:
27.07. - Pope
12.08. - Renda
31.08. - Talsi
07.09. - Tukums
05.10. - Talsi

Renda etapp toimub, kui uskuda kalendrit, teisipäevasel päeval. Siinkirjutajal ei õnnestunud saada kinnitust, kas nimetatud kuupäev on ikka õige - asjahuvilistel tasuks kuupäev üle kontrollida. Renda puhul olevat tegemist täiesti uue võistlusrajaga ning vähemalt esimene võistlus pidavat seal olema tavapärasest paremate auhindadega.

Võistlused viiakse läbi autokrossi Läti karikavõistluste reeglite põhjal, mis oma ülesehituselt on meile harjumuspärasest pisut erinevad. Kui autosid on etapil rohkem kui 12, sõidetakse kaks poolfinaali (7 ringi), B-finaal (7 ringi) ja A-finaal (9 ringi). Kui autosid on 12 või vähem, toimub kaks kvalifikatsioonisõitu (kõik korraga stardis, 7 ringi) ja A-finaal (9 ringi). Punkte saavad etapilt 12 paremat (20-17-15-13-11 jne), kuid punktide saamiseks peab võistleja kvalifikatsioonis, poolfinaalis ja finaalis kokku läbima vähemalt 7 ringi.

Etapi osavõtumaks on 20 latti. 85 protsenti laekunud osavõtumaksudest läheb auhinnafondi, ülejäänud korralduskuludeks. Auhinnafondist saab 50 protsenti võitja, 30 protsenti teine koht ja 20 protsenti kolmas.

Täiendavat infot jagab LAF-i krossikomisjon (Inta Ulme, tel. +371 92 644 57). Samast saab vastuse ka litsentside küsimuses - kas eestlastelt nõutakse Läti võistluslitsentsi ostmist või lubatakse starti ka Eesti litsentsiga.
Artikli juurde
23.06.2024
Ralli on geenides nii Drivestonia korraldajatel kui ka seal osalenud autodel
Artikli juurde
25.06.2024
Euroopa meistrisarja punkte asub püüdma 51 võistluspaari
Artikli juurde
25.06.2024
Katrina Mathiesen saavutas superkrossisarjas esimese võidu
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
23.06.2024
Drivestonia 2024 (0)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024 (0)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas (0)
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland (0)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia