Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
21. aprill 2003 2:28
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg

FIA ja ISC planeerivad uuendusi

 Loe lisaks
Emilia Abel asus tööle FIA tippjuhtkonnas

Lancia naaseb rallisporti autoga Ypsilon Rally 4 HF

Romet Jürgenson asub võistlema juunioride MM-sarjas

Aasta eest Hyundaile selja keeranud Tänak naaseb tiimi ambitsioonikate plaanidega

Eestlased saavutasid Tuneesia maratonrallil topeltvõidu

Autospordiajakiri rally.ee sai 20aastaseks

Robert Virves: auhind teeb uue hooaja plaanide osas suurema töö ära

Ott Tänak naaseb M-Spordi ridadesse selge sihiga

FIA ja ISC planeerivad autoralli MM-sarja atraktiivsemaks muutmiseks põhjalikke uuendusi. Eesmärgiga võimalikult kaasakiskuvat telepilti edastada, kaalub MMi televisiooniõiguste omanik ISC juba mõnda aega segarallide taaselustamist.

"Kruusarallisid on telekast palju huvitavam vaadata kui asfaldietappe. Seetõttu toetame algatust segaetapid sarja tagasi tuua," kommenteeris ISC pealik David Richards.

Ka FIA rallikomisjon on samal lainel ning soovib vähem asfalti ning rohkem kruusa. "Väga hea pidamise tõttu on autod asfaldil igavad. Tõeliselt põnev on neid ainult vihmasajus vaadata, kuid niisketes tingimustes kannatab kindlasti telepildi kvaliteet,” märkis FIA rallikomisjoni esimees Shekhar Mehta.

Selleks, et olemasolevaid kruusarallisid optimaalselt ära kasutada, kavandatakse näiteks traditsioonilise hooaja lõpuralli, Inglismaa etapi nihutamist septembrikuusse.

"Praktiliselt kõik osalejad on nõustunud, et Walesi ralli pidamine septembris saab sellele etapile ainult kasuks tulla," kinnitas Mehta. "Pealegi tuleb varasem toimumisaeg lisaks parematele tingimustele turvalisust tagada, kasuks ka telepildile, kuna septembris saab kõik kiiruskatsed päevavalguses sõita, rääkimata ilmast."

Veel ohustab Euroopa etappe teistlaadi probleem. Nimelt 2005. aastal jõustub tubakareklaami keelav seadus, mis Euroopa-välised rallid MM-sarja toetajatele palju atraktiivsemaks teeb. Tubakareklaami keeld Euroopas annab Mehhikole, Jaapanile või Kanadale kindlasti konkurentsieelise, kuna meeskondade sponsorid saavad seal end takistamatult presenteerida.

Järjekordse asfaldietapi sarjast eemaldamise mõtete kõrval arutatakse ka uue talveralli lisamist MM-kalendrisse. Ainus lumine etapp toimub Rootsis ning kogub aasta-aastalt järjest rohkem telepublikut. Hetkel tundub, et väga head võimalused on MM-kalendrisse saamiseks Norra rallil.

Artikli juurde
23.06.2024
Ralli on geenides nii Drivestonia korraldajatel kui ka seal osalenud autodel
Artikli juurde
25.06.2024
Euroopa meistrisarja punkte asub püüdma 51 võistluspaari
Artikli juurde
25.06.2024
Katrina Mathiesen saavutas superkrossisarjas esimese võidu
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
23.06.2024
Drivestonia 2024 (0)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024 (0)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas (0)
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland (0)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia