Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
30. oktoober 2005 21:42
Loe kommentaare (99)
Trüki lehekülg

Tartu Sügis võib jääda viimaseks "kiireks" rahvaralliks

 Loe lisaks
Tartu rahvaralli lõpetab Autolehe karikasarja hooaja

Tartu rahvarallil soovib osaleda üle 140 ekipaaži

Murakas loovutab Tartu rahvaralli võidu konkurentidele

Aivar Parts. Foto: Rando Aav
31. oktoobri hommikul algab osavõtjate registreerimine rahvarallile "Tartu sügis 2005". Võistluse peakorraldaja Aivar Partsi (fotol) hinnangul võib see olla viimane "kiire" rahvaralli.

19. novembril toimuv rahvaralli "Tartu sügis 2005" on ajakirja Autoleht karikavõistluste kuues etapp, Eesti noorteralli meistrivõistluste kuues etapp ja Moskvich Liiga karikavõistluste viies etapp.

Rahvaralli võistlusraja kogupikkuseks on 220,20 kilomeetrit, mis on jagatud kaheteistkümneks kiiruskatseks. Esimene võistlusauto saab stardi laupäeval 19. novembril kell 15 Otepäält Oti pubi esiselt väljakult. Ralli lõpeb pühapäeval kell pool üks öösel.

"Võistlejad tahavad hästi tehnilist rada," lausus võistluste peakorraldaja Aivar Parts. "Seekordseks ralliks sai leitud ja korda tahtud väga tehnilised teelõigud."

Aivar Parts paneb võistlejatele südamele, et Tartu rahvaralli ei ole parim alles alustajatele või nendele, kes ei ole oma sõiduoskustes väga kindlad.

Kaheteistkümnest lisakatsest üks sõidetakse asfaldil. "See on ringi esimene katse, pärast seda hooldust ei ole ja sõita tuleb ikkagi kruusarehviga," vihjas Aivar Parts.

Võistlusjuhendis on rajale lastavate ekipaažide arvuks märgitud 140. "Üritame sellest kinni pidada, sest ajakanalit ei ole kuigi palju võimalik suurendada," lausus võistluste juht.

"Päev on lühikene ja seekord on võistluspäeva hommikune registreerimine tavalisest lühem, et kellel vähegi võimalik võiksid reede õhtul dokumentide kontrollist ja tehnilisest ülevaatusest läbi käia," viitas Parts juhendi punktile, mis näeb ette graafikuvälist dokumentide kontrolli ja tehnilist ülevaatust 18. novembril ajavahemikul 19-22.

"Tartu sügis 2005" jääb tõenäoliselt viimaseks sedasorti rahvaralliks. Tuleval aastal võidakse nõuda juba autosse paigaldatud nõuetekohase turvapuuri olemasolu.

"Sai loodud ECO-liiga, aga see ei läinud käima," jätkas Parts. "Tundub, et ei taheta investeerida ohutusvarustusse ja seega tuleb rahvarallide konseptsiooni muuta. Järgmisest aastast võivad tulla kurikarallid ja vigursõidud. Küll leidub ka sellistele võistlustele korraldajaid, aga mina sedasorti üritusi korraldada ei taha."
Artikli juurde
01.07.2025
Romet Jürgenson lõpetas Ypres ralli esikümnes
Artikli juurde
01.07.2025
Eestlased saavutasid rallikrossi etapil Leedus kaks poodiumikohta
Artikli juurde
30.06.2025
Ott Tänak ja Martin Järveoja võitsid Kreeka MM-ralli
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.11.2024
50 aastat: Tehumardi ralli juubeliüritus (0)
16.11.2024
Hiiumaa rahvaralli (0)
05.11.2024
Kehala rahvaralli 19.10.24 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
05.07.2025 19:01
Lõuna - Eesti Ralli 2025 (0)
30.06.2025 23:28
Photos (0)
25.05.2025 15:54
SM Red Devil L�nsirannikon Ralli 2025 (1)
30.04.2025 16:53
EMV Rallikrossis 2025 . 1. etapp (1)
19.04.2025 04:40
Kehala Karikas 2. Etapp . Video (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia