Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Margus Kiiver
21. august 2015 15:31
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Erakogu

Sander Pärn ja James Morgan Hiinas edukad

 Loe lisaks
Sander Pärn võistleb Pekingis WRC kandidaatrallil

Pekingi ralli lõppes Sander Pärnale ja James Morganile edukalt, kui nad võitsid selle esirattaveoliste autode arvestuses. Reedel sõidetud neljal katsel olid nad konkurentsitult kiireimad.

Eile sõideti võidu neljal kiiruskatsel. Kohe hommikul ilmnesid autol käigukastiprobleemid, kui ära kadus neljas käik. See põhjustas ka väikese väljasõidu, mis nõudis lisaaega ja rikkus auto juhitavust. Päevases hoolduses tegid meeskonna mehaanikud auto korda, välja arvatud käigukast. Pärastlõunaseks kaheks katseks oli temperatuur tõusnud 35 soojakraadini ja auto mootor hakkas üle kuumenema. Mehed vaatasid enne ralli viiendat katset ise kiirelt asjad üle ja avastasid, et mootori jahutussüsteemi lisaventilaatori juhe oli lahti tulnud ja seetõttu kuumenes ka mootor.

Päeva viimasel katsel said Sander Pärn - James Morgan juba normaalselt sõita, tõsi neljandat käiku neil endiselt kasutada polnud. Vaatamata sellele oldi oma klassi teise aja välja sõitnud konkurentidest kiiremad. Päeva kolme esimese katsega oli tulnud kaotust ja nii läksid nad ralli viimasele päevale vastu oma klassi teiselt kohalt, kaotades kohalikele sõitjatele 19 sekundit.

"Oli mitte kõige parem päev. Viimasel katsel saime teha ainsa probleemidevaba esituse ja katse õnnestus täielikult. Sõidutunne oli hea ja selle pealt on hea vastu minne homsele päevale ja eesmärgiks on tõusta tagasi esiveoliste autode liidrikohale," rääkis Sander Pärn pärast Pekingi ralli teist päeva.

340-hobujõulise Volkswagen Golfiga rallil osalenud Pärn ja Morgan said täna sõita plaanipäraselt - tuli arvestada vaid sellega, et autol puudus neljas käik, mida ei olnud juba eile. Kõigil neljal katsel edestati konkurente korralikult, esimese kahe katsega kokku üle minuti ja pärastlõunaste katsetega veel pooleteise minuti jagu. Nii võeti juba esimese tänase katsega tagasi esirattaveoliste autode arvestuses liidrikoht ja hoiti seda positsiooni kuni ralli finišini.

Tänavu autoralli MM-sarjas DMACK meeskonnas ja M-Sport tehasemeeskonna poolt ette valmistatud Ford Fiesta R5 autoga sõitvatele Pärnale ja Morganile oli Hiinas võistlemine uueks kogemuseks.

Ralli võitsid neljarattaveolise Volkswagen Golfiga sõitnud Chris Atkinson - Dale Moscatt.
Artikli juurde
23.06.2024
Ralli on geenides nii Drivestonia korraldajatel kui ka seal osalenud autodel
Artikli juurde
25.06.2024
Euroopa meistrisarja punkte asub püüdma 51 võistluspaari
Artikli juurde
25.06.2024
Katrina Mathiesen saavutas superkrossisarjas esimese võidu
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
23.06.2024
Drivestonia 2024 (0)
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.06.2024 22:18
Drivestonia 2024 (0)
16.06.2024 07:42
Crosskartide rallisprint 2024 Vasalemmas (0)
27.05.2024 09:59
RallyX 2024 Kouvola Finland (0)
06.05.2024 08:00
Latvian-Lithuanian Rallycross Championship 2024 (0)
03.05.2024 14:22
Est Rx 1. Etapp Raassilla (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia