2016a Ford Fiesta ST200, mis on viimane 4 silindriga Fiesta. ST200 on MK7 facelift Fiesta erimudel, mida toodeti ainult 2016 ja 2017a. Sel on rohkem jõudu, eriline moondust gray hall kerevärv (oli saadaval ainult ST200 mudelil), lühem peaülekanne ning kiirem rool. Autol on väike läbisõit – 56000km ning see on olnud kasutusel hobiautona. Auto on kohandatud rajapäevadeks Luksemburgis Wengler Racingus, kui läbisõit oli ca 50000km. Autot ehitades ei ole kokku hoitud ning kulunud on üle 15k €. Tegu on kerge, vastupidava ja kiire autoga.
Modifikatsioonid: Fiesta R2 kerged uksepolstrid (el akna lülitid integreeritud) Sparco R333 reguleeritava seljatoega sportistmed (OMP adapteritega) Sparco 4-punkti E-markeeringuga turvavööd Carbon käigukanginupp Wiechers polditav turvakaar Audio süsteem on täielikult eemaldatud (kaaluvõit) Konditisoneer on eemaldatud (kaaluvõit ning lisaruum suurele jahutusradikale) Tagumine kojamees on eemaldatud koos juhtmetega (kaaluvõit) Turborõhu ja õlitemp. Näidik Brembo 4 kolviga monoblock pidurisaulate ja 300mm piduriketastega suured pidurid Ferodo DS2500 piduriklotsid (ees ja taga) Armeeritud pidurivoolikud Motul RBF660 pidurivedelik Pidurijahutustorud udutule avadest Airtec pidurjahutus suunajad esimestel õõtshoobadel ST-Suspensions coiloverid Esimene ja tagumine strutbar Powerflex polüuretaan puksid KAAZ ketaslukk Shortshifter TTV Racing sidur koos kerge ühemassilise hoorattaga Mootoriplokk tugevdatud (et ennetada silindrite ovaalseks minekut) MGC Modifications karteri vaheseinad Pumaspeed X47R turbo Suur turbo vahejahuti AS Performance väljalaske kollektor Scorpion 3“ decat downpipe Milltek catback race väljalase Triple pass Pumaspeed suur võidusõidu alumiinium jahutusradiaator Mishimoto racing termostaat Õli radiaator RAMAIR õhuvõtt Kogu sisselasek ja turbo torustik on suurem ja kõik piirajad/summutid eemaldatud Airtec oilcatch Originaal aju on mapitud vastavalt rauale (läbib ülevaatuse võidusõidu katalüsaatoriga) MGC Modifications reguleeritav tagumine spoiler MGC Modifications esimene splitter koos airdamiga (reguleeritav) Autec veljed koos tänavaslikkidega Jäigad mootorikinnitused
Wengler Racingu andmetel on autol hetkel ~350hp ja 450Nm. Porscheringil tänavaslikkidega sõitsin 1.26.9.
Tänavalegaalne auto, mis sobib rajapäevadeks, mõnede kohandustega rahvasporti, kuid miks mitte ka täispuuriga ringrajale või sportrallisse (eeldab teist vedrustust jne).