Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
10. september 2007 13:21
Tagasi
Trüki lehekülg

Külalisvõistlejaist üks tiigis, teine diskvalifitseeritud

Kommentaare lisatud: 15

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
aivar, 10.09.2007 14:11
selline praktika, et tehniliste tingimuste vastu eksimist karistatakse rahatrahvi ja mitte disklafiga tekitab küll hämmingut. kui reeglid/juhendid seda lubavad, siis tehke aga, mind kui täiesti kõrval seisjat see ei puuduta, aga paratamatult tekib küsimus, et kas siis vastavalt rahakotile saab nüüd tulemuse? sel juhul võiks avalikustada, kui palju millise eksimuse eest tuleb maksta, et "puhas poiss" oleks ja tulemuse kirja saaks. miks siis vene poisile trahvi ei määratud ja miks tühistati kõik tema hooaja tulemused? kas ta tunnistas puhtsüdamlikult üles, et ka varasematel etappidel ei vastanud tema auto tingimustele?

villu, 10.09.2007 14:53
Hooaja tulemuste diskvalifitseerimiste kohta käib standardautode tehniliste tingimuste punkt
"Hooaja käigus avastatud tõsised rikkumised viivad kõikide saavutatud tulemuste tühistamiseni antud hooajal.Tõsisteks rikkumisteks mis viivad tulemuste tühistamiseni, loetakse: suurem mootori kubatuur lubatust, toite ja süütesüsteemi oluliste osade (mootori tööd juhtiv arvuti) mittevastavus ja blokeerivate võtete kasutamine diferentsiaalides."

Siimss, 10.09.2007 15:03
Ma võin kihla vedada et suuremosadel on mingisugune blokeerimise kasutamine standartklassides!

Andres1, 10.09.2007 15:59
Võistlus on läbi ja tehniline kontrollis kõiki standardi ja noorte autosid. Igasugused spekulatsioonid jäävad spekulatsioonideks ja mõttetuks irisemiseks. Rehvide eest trahvi tingis tõenäoliselt asjaolu, et need võistlustulemusi oluliselt ei mõjutanud ja keegi ka teadlikult sellele rikkumisele ei läinud. Kuna rikkumine ikkagi oli, siis sellele järgnes karistus. See ongi kõige tähtsam- karistus peab olema vältimatu. Kas selleks peab alati avalik hukkamine olema, selles ma kahtlen.

Andres1, 10.09.2007 16:18
...veel kommenteerimisest. Oma arvamustes on kõik muidugi vabad aga enne kui oma mõtteid tõe pähe kuulutada, võiks läbi lugeda asjassepuutuvad materjalid. Enamasti sellised targutamised saavadki alguse poolikust või üldse väärast infost.

aivar, 10.09.2007 16:30
ok, ok; vene poisi diskvalifitseerimist puudutavat ma tõesti ei teadnud ja Villu juhtis faktile kenasti tähelepanu. tänud selle eest.
Kuid valede rehvide eest trahvimine jääb mulle ikkagi arusaamatuks. samas on see tõesti minu subjektiivne arvamus ja las ta siis olla, ega keegi selle pärast oma otsuseid muutma ei pea.
andres1 kirjutas, et tingimustele mittevastavad rehvid tõenäoliselt tulemusi ei muutnud. no aga milleks siis üldse tehnilised tingimused ja seal olevad nõuded? kust jookseb see piir, mille puhul rehvid hakkavad tulemusi mõjutama ja mille puhul mitte?
teine küsimus: mille alusel oli trahv just nii suur kui see oli? aga miks mitte 80, 1800 või 8000 krooni? nii ikka ei saa minu arust, et võetakse lihtsalt mingi summa ja öeldakse, et see ongi nüüd trahvi suurus. või on summad ka kuskil sätestatud? (vabandan, kui ma ise loll olen ja nendest teadlik pole)

urueesel, 10.09.2007 16:42
Aivar, trahv rehvireeglite rikkumise eest määrati stardimaksu ulatuses, mis Juga puhul oli 800 krooni. (Väljavõte registreerijatele edastatud žürii otsusest)

erko, 10.09.2007 16:47
Oskar
Juhendi järgi Eesti MV aga karistatakse rahvusvaheliste reeglite järgi. Miks tehniline enne finaalsõitu ei kontrollinud või treeningute ajal ei teinud märkust valede rehvide kasutamise kohta, oleks inimlikum. Miks Yelluw Racing Teami eestvedaja (tema klubi sõitja)ei informeerinud vene poissi, kuigi juba Taali etapil tehti märkus vale kk kasutamisest?

Andres1, 10.09.2007 17:10
Nagu näha tekib ikka küsimusi. Niipalju kui mina neist asjust aru saan, siis igasugused tehnilised eeskirjad on üheltpoolt ohutuse ja teisalt enam-vähem võrdsete tingimuste tagamiseks. Kui miskit reeglit rikutakse, siis on asjapulkade ülesanne otsustada mis edasi saab. Kui rikkumist ei peetud selliseks mis oluliselt muutis võistluste käiku, siis vastavalt nii ka karistati. Summa suuruse üle jahuda on küll mõttetu. To erko: kõik kohalikud reeglid tuginevad mingitele rahvusvahelistele (isegi selline raamat on olemas kus kõik sees kirjas on)Mis poisi nullimist puudutab, siis mis teha- reeglid on kõigi jaoks. Enne oli häda, et Kalam soosib omasid nüüd jälle, et karistab...Kalami kommentaar:"see oli puhtalt tiimi peamehhaaniku möödalaskmine, kes jättis tähelepanuta talle saadetud tõlkes selle bloki koha. Ta sai tiimiomanikult tõsise sauna". Vot nii. Ja miks Taalis, siis sellest välja ei tehtud? Kummaline!?

koor, 10.09.2007 17:12
ex ajage need viimased ja uued úritajad ka minema.

Andres1, 10.09.2007 17:15
...veel mis võistluste ajal kontrollimisse puutub, siis võistlejad teatavasti vahetavad rehve pidevalt. Reeglid on ju ammu igal pool kirjas. Sõitjad peavad ise jälgima, et kõik reeglitele vastab. Tehnika peab ju vastama nõuetele võistluse igal ajahetkel. Niiet inimlikum oleks üldse mitte rikkuda- kõigil lihtsam.

eiki, 10.09.2007 18:54
Võistlus kulges hästi, rada hea, kuid raja turvalisu??? Loodan et keegi ei ütle, ennegi vette sõidetud, aga mõelge siiski!!! Kohtunike ja esimest korda ka eestkatel zürii töö,kes midagi ei näinud, standart klassi finaalis??? Jaansoni stardist eemaldamine ja auto rajale jätmine, see on midagi uut. Kas toimus esimeses stardis võidusõit pea terve ring?
Ootan komendaare.

teele, 10.09.2007 19:44
Kas teil mõni võistlus ilma kakluseta ja vingumiseta ka lõpeb?

udu, 10.09.2007 22:06
to erko.kes selle vene poisi vale kastiga taalis peale lasi.ära aja seda kelle iganes peale ise olid kontroll.ja see on üldse nii teie moodi, et reeglid ei tähenda midagi.peaasi et raha tuleb olgu jama nii suur kui tahes.

Tonu33, 11.09.2007 08:39
Kõigepealt peaks Vasalemma korraldajate kiituseks ütlema, et see oli üldse esimene kord, kui dif. blokeerimatust kontrolliti. Reeglite järgi tuleks tehn.komisjonil teha seda pisteliselt igal võistusel. Mitte ainult siis, kui keegi protesti esitab ja 3000 krooni maksab nagu mõne sarja korraldajad nõuavad. Virisemine ja vingumine lõpebki siis, kui on reeglid, mida järgitakse ja nende täitmist ka kontrollitakse. Siis ei tekiks igasuguseid kahtlusi. Nagu nüüd näha oli, osutusidki kahtlused tõeks.

 

| 1-20 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia