Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
01. veebruar 2005 23:55
Tagasi
Trüki lehekülg

Mait Meriloo tulemus Võru talverallilt tühistati

Kommentaare lisatud: 23

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
Ivari vana sõber, 08.02.2005 12:32
Sa Ivar ära neid "tarku" väga tõsiselt võta!
Piinlik lugeda mida need siin kirjutavad!!
Sina oled oma töö teinud ja hästi, sa ei pea siin nendega...
Edu Sulle edaspidiseks!!!

Ivar, 04.02.2005 15:57
Lgp.spetsialistid Neo ja teooriamees.
Saan aru,et anonüümselt julgete kommenteerida mida iganes,kuid siiski võiks veidikenegi ennast teemadega kurssi viia.Näiteks ei ole ka kõige parema tahtmise juures võimalik a ja n rühma k.k.rattaid segada.Teema on küll juba vana aga võin veelkord selgitada,et mitsubishil on kaks k.k.versiooni millel erinevad kas 3-4 või 5 käik.Hoolduses vahet.3-4 ja nii ongi selles kastis tänaseni sama 5 käik ehk Teie arvates "võidu võti".Ja oli ka kogu 2003 aasta hooajal(Teie rahulduseks
ka kontrolliti)Arvan,et pole enam mõtet seda teemat arutada sest minu võidusõidukärjääri lõpetamine oleks pidanud Teiesuguseid ilkujaid juba piisavalt rõõmustama.Mis aga puudutab "Keila N" rühma autodesse siis Lgp.Teooriamees võid võtta julgelt ühendust ja küsida mis Sind huvitab.Neid on muideks liikvel üheksa(Eestis,Lätis,Soomes ja Venemaal).Tundub häirivat ka see kui Eestis autosid ehitatakse,peaks ju kõik välismaalt ostma. "Muidugi kui need kommentaarid on Teil kõik kadedusest kirjutatud siis soovitan ma võtta labidas ja kaevata enne rallit kõik kiiruskatsed läbi - miks teised sõidavad ja meie mitte. Soovin kõigile Rally.ee lugejatele meeldivaid rallielamusi,hoidke ikka pöialt omadele - tahate ju Teiegi,et medalid jääks koju. Lugupidamisega,Ivar

tubli, 04.02.2005 12:18
neo ehk saavad asjad meilgi kungi korda veelkord julgust toele nakku vaatamiseks.

neo, 04.02.2005 10:20
arusaamatuks jäävad siin mõned kommentaarid. kes seda tüüpi autodest midagi teab, see saab väga hästi aru, et seda klappi ei saa lihtsalt kogematta valesti sinna panna. jutt sellest, et selle klapi asend võimsust ei muuda on aga suhteliselt õige....ta ei muudagi võimsust. küll aga reguleerib turbo töö kiirust ja seda üldse mitte vähe. kui juba keila asju meenutati, siis tuli meelde kuidas asjaosaline kõigile sinisilmsetele tv vahendusel seletas, et juhus oli lihtsalt selline, võeti laualt kogemata ÜKS ( lol ) vale st. a rühma kasti ratas ja nii see juhtuski:) paraku on elus asjad teistmoodi ja lugupeetud keemik teadis seda täpselt mis tal seal kastis oli. sama olukord on täna. lihtsalt see fakt, et mõned on võrdsemad jäi lätlastega kooskõlastamata.

TEHNIKASPORDI, 04.02.2005 01:15
huvilistele inimestele ettepanek.Ärgem solkigem tasuta kätte tulnud avalikku kanalit,jätke see teiste teha.Rally.ee võiks mõelda selle peale,et kõik kohalikud "maailmaparandajad" oleksid tuvastatavad.Edu teile:

Teooriamees, 03.02.2005 20:11
tehniline võiks mõnikord heita veidi sügavama pilgu Keila N-rühma autodesse. teadupärast üks neist juba kunagi maha võetud, ka praegu sõitev kannataks äkki uurimist!

vaade, 03.02.2005 20:07
kas selle klapi kurttimine võis teadmatusest valesti olla, tegemist on ju siiski originaaldetailiga?
või kas keegi seletaks mis seal siis täpselt valesti oli?

mäkk, 03.02.2005 19:12
Mait ei teeks eluilmas sellist jama, keegi meie omadest ei teeks, ringkond on selleks lihtsalt liiga väike, et mingit jama omale meelega kraesse tõmmata.

murx, 03.02.2005 19:10
Ehk siis mõni arvab et elu peakski väikese(vahest ka suure )pettusega käima. Ja et jumala eest keegi ei iitsataks mudu muna ja kits ja pealekaebaja.
Ma arvan et endast lugupidav võistleja ei lasku nii madalale et viguritega tegeleb.(paraku eestis vist selliseid selle vähe)

to lietuva, 03.02.2005 13:16
they is not clean athlete`s. Johnsson- certainly, Green- mayby....

rallisõitja, 03.02.2005 09:01
Kahju. Ma olen seda meelt, et see oli ju vaikiv kokkulepe n.ö. ralli maailmas.See kuradima oinas lätlane olek võinud ju ralli alguses antud asja selgeks teha ja kõik oleks olnud OK. Mait , pea püsti! Andu kapsaaeda kivi!!!

lietuva, 02.02.2005 14:14
ok. but where are Ben Johnson and Morris Green ?

Teooriamees, 02.02.2005 14:12
Aga kas pole mitte nii, et seitsmel ongi see klapp niipidi? Et nagu vastupidiselet klapi asendile evo kuues? Peale seda ampuja/puhakka asja käis kuskilt soome ajakirjandusest teema läbi...
Muidugi ei tea, mispidi see Maidu autos oli... Igatahes edu Maidule ja ära pead norgu lase!

Mati, 02.02.2005 14:09
Shortly it is that crew Mait Meriloo - Peep Kallaste (they were ABS fifth) result was cancelled because they used wrong turbo valve.

to Latvia, 02.02.2005 14:08
Translation is: Meriloo is out !

latvia, 02.02.2005 14:05
Estonian rally fans, can You please give translation? Thanks!

sattus kogemata, 02.02.2005 14:00
loomulikult ei mingid reeglite eiramised- Ben Johnson ja Morris Green jooksevad ju tegelikult kiiresti ning see ongi lahe...
miks see lätlane siis kogemata sattus? sellepärast, et korraldaja arvates piisab kohtunike kohaletulekuks nende nime kirjutamisest juhendisse ilma kokkulepeteta. ja lätlane Joe oli kohal vaatlejana, algselt.
to r: kas sa eelistad siis kohtunikke, kes lasevad reeglite rikkumise läbi? sest nii on varem olnud ja mõnele tundub see ilgelt lahe.
ilmselt oled üks nendest, kes punase tulega ristmikku ületab, aga kui oma laps alla aetakse, siis süüdistab politseid.

r, 02.02.2005 12:20
Esiteks ei ole tegemist kõriga!
Kunagi paar aastat tagasi olevat Soomlased sellekohta ühe teadusliku uurimuse tellinud, ning see näitas et selle klapi asendist võimsus ei muutu (loe kõvasti alla 1%). Alati on seda tehnilises ignoreeritud, kuna realselt on see sõna otseses mõttes tähenärimine. Kindlasti ei olnud see klapp meelega niimoodi sätitud, seda enam et sellest reaalselt midagi ei parane. Seekord aga juhtus niimoodi vedama, et tehnilisse sattus see lätakate ebajumal kes iga viimse asja kallal norib ja kõiki kui pätte kohtleb. Tema suhtumine seal kohapeal jättis kõvasti soovida.
Teine teema on muidugi see, et väidetavalt olevat seda klappi juba stardieelses kontrollis märgatud. Mis kuradima pärast nad ta siis üldse rajale lasid?

Karl, 02.02.2005 09:39
Mina loodan, et sellele negatiivsele emotsioonile esimesel rallil sellel aastal, jätkab Mait Meriloo ikkagi sama hoogsalt meistrivõistluste hooaega! Samasugust kiirust talle soovides ja järgmisel rallil on kindlasti üks esikolmiku kohtadest tema!

kaits, 02.02.2005 09:09
Andis juurde või mitte, aga reegleid on rikutud.
Aga usun, et Mait ei tulnud meelega petma, vaid see on lihtsalt mingi arusaamatus.

 

| 1-20 | 21-40 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia